צפו בתקציר: פירמינו סידר 1:2 מאוחר לליברפול אצל וולבס

שחקני ליברפול חוגגים
שחקני ליברפול חוגגים | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

מריחה את התואר: המכונה של קלופ רשמה ניצחון 14 ברציפות בליגה ופתחה פער 16 נקודות. הנדרסון כבש (8), חימנס השווה (51), והחלוץ הברזילאי הכריע בסיום דרמטי (84). מאנה נפצע

קבוצות: ליברפול וולבס
(גודל טקסט)

אחרי שמנצ'סטר יונייטד נכנעה אתמול 2:0 לברנלי, המחזור ה-24 של הפרמיירליג ננעל הערב (חמישי) עם ניצחון 1:2 של ליברפול על וולבס בחוץ. בכך, המייטי רדס רשמו את הניצחון ה-14 ברציפות שלהם בליגה והם ממשיכים להוליך בגאון את הטבלה, כאשר פתחו כעת פער של לא פחות מ-16 נקודות על מנצ'סטר סיטי השנייה – זאת למרות שיש להם משחק חסר. היום הם התקשו מאוד והמארחת סיפקה משחק נהדר, אך לא הצליחה לקחת נקודות לאלופה שבדרך.

 
 
את המשחק החסר מהמחזור ה-18 האדומים ישלימו ביום רביעי הקרוב, כאשר יתארחו אצל ווסטהאם (21:35, ספורט2) בידיעה שניצחון יפתח פער מדהים של 19 נקודות מהסיטיזנס כבר בחודש ינואר, ושום דבר כבר לא יוכל לקחת מהקבוצה האדירה הזו את החזרת תואר האליפות לאנפילד אחרי 30 שנים שחונות, כאשר הם מחזיקים כרגע בקצב צבירת נקודות בלתי נתפס עם 67 מתוך 69, שהם 97.1 אחוזי הצלחה (!) ועשויים לחגוג מוקדם מאוד את האליפות ה-19 בתולדות המועדון. 



שחקני ליברפול חוגגים (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)

 

מן העבר השני, וולבס נותרה במקום השביעי כשבאמתחתה 34 נקודות – שש פחות מצ'לסי אשר נמצאת בטופ ארבע, והיא תפגוש ביום שבת את מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד. אגב, לשדים האדומים מספר נקודות זהה לזה של הזאבים והם ממוקמים במקום החמישי, כך שהמפסידה בהתמודדות בין הקבוצות (אם תהיה כזו) עלולה לספוג מכה קשה במאבק על הכרטיס לליגת האלופות.
 
 
וולבס דווקא פתחה טוב את המשחק, לחצה גבוה והקשתה על ליברפול, אך המכונה של יורגן קלופ הצליחה לעלות ליתרון מהיר למרות הכל. זה קרה בדקה השמינית מכדור קרן של טרנט אלכסנדר-ארנולד, שהכניס כדור חד ונהדר אל הרחבה והקפטן ג'ורדן הנדרסון נגח בצורה מצוינת לרשת את שערו השני העונה. עבור המגן הימני הנהדר היה זה בישול עשירי העונה וכל כדור קרן שהוא מגביה פשוט גורם לדפיקות לב אצל היריבה.


יורגן קלופ (Catherine Ivill/Getty Images)

הזאבים המשיכו להיראות לא רע, אך לא באמת סיכנו במחצית הראשונה את השער של אליסון. לצערה של ליברפול, סאדיו מאנה נפצע (מתיחה בשריר) והוחלף בדקה ה-33 בטאקומי מינאמינו, שרשם הופעת בכורה בליגה האנגלית בזמן שקלופ מקווה שהפציעה של הסנגלי המצוין לא חמורה.

וולבס פתחה בטירוף את המחצית השנייה והשוותה ל-1:1 בדקה ה-50. אדאמה טראורה קיבל כדור מראול חימנס באגף הימני והגביה בצורה מצוינת למרכז הרחבה, שם חיכה אותו חימנס שהתחיל את המהלך ובנגיחה נהדרת לרשת קבע שוויון.


שחקני וולבס חוגגים (Michael Regan/Getty Images)

וולבס הייתה טובה וסיכנה לא מעט את השער של אליסון בחצי השני במטרה להפוך את התוצאה ולהשיג את היתרון, אך בפעם המי יודע כמה העונה, ליברפול השיגה הכרעה לקראת הסיום, וזה קרה בהתקפה קבוצתית פשוט יפהפייה. מוחמד סלאח עבר שני שחקנים והשאיר את הכדור לג'ורדן הנדרסון על סף הרחבה, הקפטן הכניס את עומק לרוברטו פירמינו שבעט ברגל שמאל אל הרשת בדקה ה-84 והעניק שלוש נקודות דרמטיות.

שתי דקות בתוך תוספת הזמן הזאבים קיבלו הזדמנות אדירה להשוות, אך דיוגו ז'וטה החמיץ בגדול. אדאמה שוב פרץ באגף הימני והגביה לצד הרחוק של הרחבה, חימנס הכין את הכדור בנגיחה לפורטוגלי שהיה במצב נהדר, אך היה מעט פזיז, בעט במהירות והחמיץ בגדול.


סאדיו מאנה יורד מהדשא אחרי הפציעה (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)


טאקומי מינאמינו (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי