למפארד יבצע רוטציה, טוטנהאם חוזרת למקום בו איבדה את קיין

פרנק למפארד
פרנק למפארד | LINDSEY PARNABY/AFP via Getty Images

שלב 32 האחרונות של הגביע האנגלי נפתח: צ'לסי מחכה להאל סיטי, התרנגולים יגיעו לסאות'המפטון, שם הפסידו בתחילת החודש במשחק בו החלוץ נפצע. לסטר תפגוש את ברנטפורד

(גודל טקסט)

הפרמיירליג אמנם תהיה מחר (שבת) בפגרה, אך הכדורגל האנגלי ממש לא. שלב 32 האחרונות של הגביע ייפתח כבר הערב עם שני משחקים בין נורת'המפטון לדרבי וקווינס פארק ריינג'רס לשפילד וונסדיי, אך מחר מחכה יום עמוס במשחקים מסקרנים. לא פחות מעשרה מפגשים יתקיימו, כאשר במוקד צ'לסי שתפגוש את האל סיטי, סאות'המפטון תארח את טוטנהאם וברנטפורד תשחק מול לסטר. 


האל סיטי – צ'לסי (19:20, ספורט1)

הבלוז מגיעים למפגש כדי להחזיר לעצמם את הביטחון. אחרי שהפסידו לניוקאסל בליגה ולאחר מכן סיימו ב-2:2 מול ארסנל, שהרגיש כמו הפסד אחרי שהתותחנים היו יותר משני שליש משחק בעשרה שחקנים, לקבוצה של פרנק למפארד אסור למעוד שוב. מולה ניצבת המארחת, האל, שהפסידה בשני משחקיה האחרונים בצ'מפיונשיפ ונמצאת במקום ה-12 בטבלה.

המאמן למפארד צפוי לעשות רוטציה ולהעניק הזדמנויות ללא מעט שחקנים דוגמת ווילי קבאז'רו, ריס ג'יימס, מרקוס אלונסו, רוס בארקלי ומיצ'י באטשואי. כזכור, בעונה הקודמת הכחולים הודחו מהגביע כבר בשמינית הגמר אחרי שהפסידו למנצ'סטר יונייטד, והעונה הם ינסו ללכת כמה שיותר רחוק ואולי לזכות בפעם התשיעית בתולדות המועדון בתואר, אחרי שעשו זאת בפעם האחרונה ב-2018.


מרקוס אלונסו. צפוי לקבל צ'אנס (IAN KINGTON/AFP via Getty Images)

סאות'המפטון – טוטנהאם (16:50, ספורט1)
הקבוצה של ז'וזה מוריניו קיבלה הגרלה קשה מול הקדושים, שגברו על התרנגולים בתחילה החודש במסגרת הליגה במשחק בו הארי קיין נפצע. 'המיוחד' יעלה בהרכב הכי חזק שהוא יכול לעלות ויקווה להמשיך במומנטום אחרי ה-1:2 על נוריץ' במשחק הליגה האחרון, שהגיע אחרי תקופה מאכזבת מבחינת הספרס. בטוטנהאם זוכרים איך לפני שנה הם הודחו בדיוק בשלב הזה כשנכנעו לקריסטל פאלאס, ויקוו כעת לא למעוד מול הקבוצה של ראלף האזנהוטל, שמגיעה אחרי ניצחון ליגה על פאלאס ותקופה מצוינת – שישה ניצחונות בשמונת המשחקים האחרונים בכל המסגרות. 

מוריניו דיבר לקראת ההתמודדות ואמר: "סאות'המפטון קבוצה באמת טובה וחזקה. הם מצאו את סגנון המשחק שמתאים להם והם לא מפסיקים לנצח, למעט המשחק מול וולבס. יש להם יתרון כי היו להם 24 שעות להתכונן יותר מאיתנו. בהפסד האחרון שלנו מולם בליגה היינו קצת חסרי מזל".


ז'וזה מוריניו. משבח את סאות'המפטון (Shaun Botterill/Getty Images)

ברנטפורד – לסטר (14:35, ספורט1)
לשועלים אסור לזלזל בברנטפורד מהמקום החמישי בצ'מפיונשיפ אחרי שבעונה הקודמת הודחו כבר בסיבוב הרביעי (64 האחרונות והסיבוב בו נכנסות קבוצות הפרמיירליג למפעל) כשהובכו בחוץ מול ניופורט קאונטי מהליגה הרביעית. עם זאת, המאמן ברנדן רוג'רס מתכנן רוטציה רחבה בהרכב והענקת מנוחה ללא מעט שחקנים. האורחת מגיעה אחרי שהביסה באמצע השבוע את ווסטהאם 1:4 בליגה וקטעה רצף של שני הפסדים, בעוד המארחת לא הפסידה בארבעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, מהם ניצחה שלושה.


ברנדן רוג'רס (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)

יתר המשחקים (17:00)
נוריץ' – ברנלי

ווסטהאם – ווסט ברומיץ'

מילוול – שפילד יונייטד

ניוקאסל – אוקספורד יונייטד

קובנטרי – בירמינגהאם

פורטסמות' – ברנסלי

רידינג – קארדיף




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי