שרוסברי מחכה לליברפול: "לא באים לטיול, אלא כדי לנצח"

שחקני ליברפול חוגגים
שחקני ליברפול חוגגים | Michael Regan/Getty Images

קבוצת התחתית מהליגה השלישית תארח את אלופת אירופה ומוליכת הפרמיירליג בגביע (ראשון, 18:50 בספורט1) ושחקניה מצהירים: "באים להטביע חותם". מאנה ייעדר, קלופ צפוי גם כך לערוך רוטציה רחבה מאוד

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

שרוסברי טאון, מהחלק התחתון של הליגה האנגלית הראשונה, השלישית בטיבה, לא חוששת מהמשחק מחר (ראשון, 18:50 בספורט1) מול לא אחרת מאשר מוליכת הפרמיירליג ואלופת אירופה, ליברפול.

שרוסברי העפילה לסיבוב הרביעי בגביע האנגלי בזכות 0:1 על בריסטול סיטי והיא מודעת לכך שהמייטירדס עשויים לעלות למשחק בסגל חסר מאוד ומצהירים: "אנחנו באים להטביע את חותמנו". 

ליברפול, כזכור, חלפה על פני אברטון בסיבוב הקודם, גם אז עלו המייטירדס בהרכב צעיר שהורכב מהשחקנים המחליפים, אבל בשרוסברי מנסים לשדר עסקים כרגיל והקשר ג'וש לאורנט אמר לקראת המשחק: "אנחנו ננסה לשחק קצת כדורגל, אבל בעיקר ננסה להפוך את זה למשחק פיזי", אמר ובוודאי העלה את חששו של יורגן קלופ, שגם כך איבד את סאדיו מאנה ביום חמישי נגד וולבס, טרם ברור מתי הקשר ישוב מהפציעה בקרסול, וצפוי לאפשר למרבית כוכביו לנוח גם מחר.

"אנחנו רוצים שכבר בשלב מאוד מוקדם של המשחק בליברפול יבינו שיש להם יריבה על הדשא, לומר להם ולהראות להם שלא באנו להעביר את הזמן. אנחנו מגיעים לנצח", המשיך לאורנט לשדר המון ביטחון לקראת המפגש, "אנחנו יודעים שהם במקום הראשון בפרמיירליג, אבל ננסה להקשות עליהם ככל שאפשר ואני משוכנע שנצליח. בבית שלנו, על הדשא שלנו, אנחנו קבוצה שקשה להכניע – ואם נצליח לא לספוג, אנחנו ננצח. צריך לגנוב שער כמו שעשינו נגד בריסטול ואני בטוח שנצליח. גם בשנה שעברה לקחנו את וולבס למשחק חוזר והסתדרנו איתם גם אצלן בבית. מי יודע מה יהיה?".

לליברפול מצפים שלושה משחקים בשבוע אחד, כשלאחר המשחק נגד שרוסברי היא תתארח ביום רביעי בלונדון אצל ווסטהאם למשחק השלמה זכר לתקופה שהתחרתה באליפות העולם לקבוצות (21:45 בספורט1) ובשבת הבאה תארח את סאות'המפטון במסגרת המחזור ה-25 בפרמיירליג, כך שקלופ בהחלט צפוי לעלות עם הרכב צעיר שיכלול שחקנים כמו טאקומי מינאימו שרק ערך את הופעת הבכורה בליגה ביום חמישי, דיבוק אוריגי וכן שחקנים שנעדרו בתקופה האחרונה וזקוקים להרצה וביניהם נאבי קייטה ודיאן לוברן. באשר למאנה, כאמור לעיל, הסנגלי עבר אתמול צילום וטרם התברר כמה זמן ייעדר בעקבות המכה בקרסול נגד וולבס, אך על פי הערכות ראשוניות לא מדובר בפציעה חמורה והוא עשוי לשוב לכל היותר תוך שבועיים, אולם ספק אם יסכנו אותו באחד משני משחקי הליגה הבאים – מחר הוא ייעדר בוודאות.


מאנה. מחר הוא ייעדר בוודאות (Catherine Ivill/Getty Images)

במסיבת העיתונאים שלו אמר קלופ: "קבוצה מליגה נמוכה שמשחקת בבית שלה, בתקווה שהדשא יהיה בסדר – אין לי מושג לאן אנחנו נגיע. זה משחק גביע וזה מבחן עבורנו. נפגוש קבוצה שתילחם על חייה ונצטרך להראות כמה חשוב לנו להיות בשלב הבא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי