טוטנהאם תרכוש את לו צ'לסו, מוריניו נפרד מאריקסן: "התנהג למופת"

ג'ובאני לו צ'לסו
ג'ובאני לו צ'לסו | Dan Istitene/Getty Images

הקשר צפוי לעזוב בימים הקרובים לאינטר והמנג'ר אישר שבשל כך הקשר המושאל מבטיס יישאר בחוזה ארוך טווח: "הוא הרוויח את זה". וגם: אחרי 1:1 נגד סאות'המפטון בגביע, מוריניו והאזנהוטל נגד השיטה בגביע

(גודל טקסט)

טוטנהאם פשוט לא מצליחה לשמור על שער נקי, והיא משלמת על כך פעם אחר פעם. בסך הכל פעמיים שמרו התרנגולים על שער נקי מאז הגיע ז'וזה מוריניו לפני חודשיים ושלושה ימים, במשחק החוץ נגד ווטפורד בשבוע שעבר ובמשחק בית מול ברנלי, אבל אתמול במסגרת הגביע האנגלי היא החזיקה מעמד במשך 87 דקות, עד שדני אינגס בישל לסופיין בופאל וסאות'המפטון כפתה 1:1 ומשחק חוזר בסיבוב הרביעי, שייערך בעוד כעשרה ימים בלונדון.

מוריניו כמעט שלא ביצע רוטציה, אבל בסגל כלל לא נכלל כריסטיאן אריקסן, שלכל אורך סוף השבוע דווח על סיכום מכירתו לאינטר, עסקה שצפויה להפוך לרשמית בימים הקרובים. לאחר המשחק אתמול, הגיע האישור למעבר של הדני למילאנו כאשר מוריניו התרעם על הסיטואציה: "טוטנהאם היא האחרונה להאשים במה שקרה, אבל זו סיטואציה שבוודאי שלא צריכה להתרחש ב-25.1. אני יכול לומר שמהיום שהגעתי, אריקסן מתנהג למופת, בצורה מאוד מאוד מקצועית, אבל בשלב כזה מאוחר של החודש זה לא מצב נעים".

אריקסן, כזכור, מסיים את חוזהו בסיום העונה הקרובה וכבר בקיץ ציפה לעזוב את הקבוצה, אבל הצעות עבורו לא התקבלו, לפחות לא כאלה שעליהן נתנה לו טוטנהאם את ברכת הדרך. כעת הוא צפוי להימכר תמורת סכום המוערך בכ-20 מיליון יורו ובעקבות עזיבתו מי שיירכש הוא הקשר ג'ובאני לו צ'לסו, שהגיע כמושאל מבטיס בקיץ. בחוזהו של הארגנטינאי בן ה-23 הייתה לטוטנהאם אופציה לצרפו לאלתר ומוריניו אישר שכך יהיה: "הוא הרוויח את זה, הפך את ההחלטה לקלה עבור המועדון".


אריקסן. השבוע יעבור סופית למילאנו (Alex Livesey/Getty Images)

מוריניו גם התייחס לשיטה בגביע האנגלי, שהובילה את הצדדים למשחק חוזר בעוד 10 ימים – בתקופה שהיא גם ככה העמוסה ביותר עבור הקבוצות האנגליות, שטרם זכו להתאושש ממשחקי חג המולד לפני חודש: "זו תוצאה ששומרת אותנו בחיים, אבל זו לא תוצאה שרצינו. אנחנו לא זקוקים לעוד משחק, אבל זה עדיף מאשר לא להיות בגביע. זה יפגע בנו קצת בפגרת החורף ואני חושב שגם אני וגם ראלף (האזנהוטל, מאמן סאות'המפטון) חושבים שעדיף לשחק פעם נוספת מאשר לעוף".

דווקא אז, בניגוד לדבריו, הגיע האזנהוטל וסיפר שהמשחק החוזר ייאלץ את הקבוצה לבטל תוכניות ואפילו טיסות: "אני חושב שהמשחקים צריכים ללכת להארכה. זה גביע ומשחק כזה צריך להסתיים עם מנצחת ומפסידה. זה לא הגיוני עבורי מבחינתי – נכון שזה כיף לאוהדים, אבל יש לנו מספיק משחקים. בגביע צריכים להכריע משחקים בהארכה או בפנדלים, זו מהות המפעל, אבל אנחנו במקום זה צריכים לנסוע לשם עכשיו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי