צפו בתקציר: 0:6 אדיר למנצ'סטר יונייטד על טרנמיר

שחקני מנצ'סטר יונייטד
שחקני מנצ'סטר יונייטד | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

השדים האדומים לא התקשו במגרש הבוצי בפרטון פארק ועלו לשמינית הגמר בסטייל. לא פחות משישה שחקנים כבשו – שערים אדירים למרסיאל, מגווייר ולדאלוט. גם: ג'ונס, גרינווד ולינגארד הצטרפו לחגיגה

(גודל טקסט)

 בליגה מצבה של יונייטד נחשב לרע ומר. השדים האדומים ממשיכים לרשום את פתיחת העונה החלשה בשלושים השנים האחרונות ופרט לליגה האירופית נראה שהגביע הוא המפלט האחרון שאולי יכול להמתיק את העונה המאכזבת של אולה גונאר סולשיאר. הערב (ראשון) עלתה יונייטד לשלב לשמינית הגמר בסטייל בזכות 0:6 ענק על טרנמיר מהליגה השלישית.

השדים האדומים התארחו בפרטון פארק במגרש בוצי שהיה מבייש גם קבוצות בליגות חובבניות בישראל, אבל יונייטד הציגה משחק טכני מרשים במיוחד ועלתה ליתרון מהיר כבר בדקה העשירית על ידי לא אחר מאשר הארי מגווייר שכבש את שערו הראשון במדי השדים האדומים עם בעיטה אדירה לחיבור.

לא חלפו שלוש דקות דייגו דאלוט נכנס לרחבה וכבש גם הוא בקלות את השער השני. בדקה ה-16 יונייטד כבש עלתה ל-0:3 – ג'סי לינגארד הבין שהיום הוא יכול לשבור את הבצורת האנגלית ולהיכנס גם הוא לרשמית הכובשים עם בעיטה על סף הרחבה שככל הנראה שוער ברמת הפרמיירליג היה עוצר בקלות.


הארי מגווייר. המגרש הבוצי לא השפיע (PAUL ELLIS/AFP via Getty Images)

יונייטד הורידה מעט את הקצב וכבשה את הרביעי בדקה ה-41 בזכות נגיחה מוצלחת של פיל ג'ונס ולפני שריקת המחצית אנתוני מרסיאל הבקיע את השער היפה במשחק עם בעיטה סיבובית בצד שמאל.

ב-45 הדקות שנותרו נכבש שער אחד בלבד, כאשר שמנצ'סטר יונייטד קיבלה פנדל בדקה ה-56 ומייסון גרינווד קיבל את הכבוד לכבוש והפך לשחקן בן העשרה הראשון שכובש לזכות הקבוצה בפנדל מאז ויין רוני בשנת 2004.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי