קלופ הודיע: קבוצת המילואים של ליברפול תופיע למשחק החוזר בגביע

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Catherine Ivill/Getty Images

ליברפול השמיטה יתרון כפול נגד שרובסברי מהליגה השלישית, המאמן הודה כי התיקו הוגן אך זעם: "הפרמיירליג ביקשה שנכבד את חופשת החורף, אבל לוח הזמנים של הגביע האנגלי לא מכבד אותנו". אדריאן התנצל על היכולת

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ליברפול כבר הובילה 0:2 על שרובסברי בסיבוב הרביעי בגביע האנגלי, עם הרכב שונה לגמריי (11 שינויים) ממשחק הליגה האחרון, אך לסוף הזה יורגן קלופ לא ציפה. אלופת אירופה ספגה פעמיים, המאמן הגיב מייד והכניס את רוברטו פירמינו ומוחמד סלאח אך גם זה לא עזר והמשחק נגמר ב-2:2.  זו הייתה הפעם הראשונה בה ליברפול לא מנצחת לאחר יתרון של שני שערים מאז אפריל 2018, אז  סיימה רק בתיקו 2:2 נגד ווסט ברומיץ'. ב-47 הפעמים הקודמות זה לא קרה לה.

המשמעות ברורה: משחק חוזר בפברואר שיקצר את פגרת החורף לה הקבוצה מחכה כמו אוויר לנשימה. קלופ עצמו כבר הודיע שהקבוצה הראשונה לא תיקח חלק ומאמן קבוצת המילואים ניל קריצ'לי יעמוד על הקווים כפי שעשה במשחק גביע הליגה נגד אסטון וילה, הפעם נגד היריבה מהליגה השלישית. קלופ אמר: "הודעתי לנערים כבר לפני שבועיים שתהיה לנו חופשה בחורף. אני יודע שזה לא פופולארי אבל ככה אני רואה את זה. הפרמיירליג ביקשה שנכבד את פגרת החורף ולא נקיים משחקי הידידות, וזה מה שנעשה, אבל אם הגביע האנגלי לא מכבד את זה, ולא נוכל לשנות זאת – אז לא נהיה שם".

המאמן המשיך: "עלינו לכבד את רווחת השחקנים שזקוקים למנוחה. הם חייבים מנוחה נפשית ופיזית ועליהם גם לבלות בפרק הזמן הזה. לבחורים האלה יש משפחות". במקום שבועיים חופשה, ליברפול תזכה ל-11 ימים.


מוחמד סלאח. גם הוא לא עזר (ANTHONY DEVLIN/AFP via Getty Images)

על המשחק עצמו: "היה לנו קשה לנצח את המשחק, אין מספיק זמן לומר מה עשינו לא נכון. אולי זה שנתנו להם הרבה מאוד הזדמנויות, איבדנו כדורים במקומות לא נכונים ואדריאן נאלץ לעבוד קשה מדי. לא היינו טובים אחרי שני השערים. אני חושב שהם זכו במינימום שהגיע להם מהמשחק הזה"

השוער אדריאן סיכם: "אנחנו ממש מאוכזבים, היינו צריכים להיות הרבה יותר טובים. התוצאה בסיום הייתה הוגנת, היו להם הרבה מצבים. לא עשינו הגנו כמו שאנחנו רגילים. עכשיו יהיה עלינו להתמודד עם המשחק באנפילד וניתן להם את כל הכבוד. התיקו הוא כמו ניצחון עבורם. עלינו להיות ביקורתיים כלפי עצמנו ולשחק כמו בליגה. אסור להישאר רגועים בכדורגל, אף פעם".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי