צפו: ארסנל ניצחה 1:2 את בורנמות' ותפגוש את פורטסמות' בשמינית הגמר

שחקני ארסנל חוגגים
שחקני ארסנל חוגגים | Warren Little/Getty Images

עוד לפני המשחק בדין קורט, התותחנים הוגרלו נגד הקבוצה מהליגה השלישית, אותה תפגוש בסיבוב הבא. סאקה כבש את הראשון ובישל לנקטיה. סיטי תשחק נגד שפילד וונסדי, צ'לסי מחכה לליברפול

קבוצות: ארסנל בורנמות'
(גודל טקסט)

המשחקים החוזרים של הגביע האנגלי ייערכו רק בשבוע הבא, אך הערב (שני) ארסנל ערכה את המשחק האחרון במועד החוקי של הסיבוב הרביעי נגד בורנמות' שהסתיים ב-1:2 לתותחנים בחוץ.

בורנמות' – ארסנל 2:1
מיקל ארטטה ערך את הבכורה שלו על הקווים בארסנל נגד בורנמות' בדין קורט, אז זה הסתיים ב-1:1 מאכזב, הפעם התותחנים הגיעו מוכנים יותר וסגרו את המשחק בשלב מוקדם. גבריאל מרטינלי בישל את הראשון של ארסנל כבר בדקה החמישית לבוקאיו סאקה, שהכניע את מארק טרבס עם בעיטה חזקה. בדקה ה-26 סאקה שכבש את הראשון הוסיף בישול נפלא לאדי נקטיה שדייק מקרוב. לאחר הבליץ המהיר האורחת הורידה את הקצב, ואף ספגה בתוספת הזמן של המחצית השנייה על ידי סאם סורידג', אך התותחנים שמרו על היתרון הזעום על לסיום.

עוד לפני המפגש בדין קורט התקיימה הגרלת שמינית הגמר הגביע כאשר ממתין לנו משחק אחד גדול – אם ליברפול שנפרדה ב-2:2 נגד שרוסברי, תעפיל לשלב הבא במשחק החוזר באנפילד, היא תשחק מול צ'לסי של פנרק למאפרד בסטמפורד ברידג'. מנצ'סטר יונייטד תפגוש את המנצחת בין נורת'המפטון לדרבי, מנצ'סטר סיטי תתארח אצל שפילד וונסדי וארסנל תתמודד נגד פורטסמות' מהליגה השלישית.

משחקי שמינית גמר
שפילד וונסדי – מנצ'סטר סיטי
רדינג/קרדיף – שפילד יונייטד
צ'לסי – שרוסברי/ליברפול
ווסט ברומיץ' – ניוקאסל/אוקספורד יונייטד
לסטר – קובנטרי/ברמינגהאם
נורת'המפטון/דרבי – מנצ'סטר יונייטד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי