העברות: פוליטאנו חתם בנאפולי, פלמנגו רכשה את גביגול מאינטר

מתאו פוליטאנו
מתאו פוליטאנו | FILIPPO MONTEFORTE/AFP via Getty Images

הקשר הושאל לקבוצה של גאטוסו מהנראזורי, שקיבלו מההברזילאים 17 מיליון יורו על החלוץ שזכה איתם בגביע ליברטדורס כמושאל. וגם: פרננדיניו האריך חוזה, אלכסיס ישוב ליונייטד, טוטנהאם בדרך לרכש ועתידו של פדרו

(גודל טקסט)
רשמי

* מנצ'סטר סיטי הודיעה על הארכת חוזהו של פרננדיניו בשנה נוספת, עד 2021. בכך יסגור הברזילאי שמונה שנים בשורות אלופת הפרמיירליג המכהנת.

* מתאו פוליטאנו עזב את אינטר ועבר בהשאלה עד לסיום העונה תמורת 2.5 מיליון יורו לנאפולי. לקבוצה של ג'נארו גאטוסו אופציה לרכוש את שחקן נבחרת איטליה ב-20 מיליון יורו.

* גביגול נשאר בפלמנגו עד 2024. מחזיקת גביע הליברטדורס הטרייה, שעזרה לחלוץ הברזילאי לשקם את הקריירה מאז שהגיע אליה בהשאלה מאינטר, שילמה לנראזורי 17 מיליון יורו עבור רכישתו. גביגול בן ה-23 כבש 43 ב-59 הופעות במדי האדומים-שחורים.

* אוסאסונה מתחזקת. לאחר פציעתו הקשה של צ'ימי אווילה שגמר את העונה, הקבוצה מחבל הבאסקים הודיע על צירופו בהשאלה של אריק גאייגו, חלוצה של חטאפה. אוססונה תוכל לרכוש את החלוץ בקיץ בתמורה לשני מיליון יורו אם תשרוד בליגה הבכירה. גאייגו בן ה-33 לא כבש העונה שער במדי חטאפה.


* ויאדוליד שלא ניצחה כבר תשעה משחקי ליגה ברציפות ומתקרבת לקו האדום, הודיעה על חיזוק מעניין: חאתם בן ארפה, הקשר הצרפתי (32) שסיים את חוזהו בקיץ בראן ומאז לא שיחק כדורגל, יחזק את הקבוצה עד לתום העונה. ויאדוליד שיחררה לא פחות משישה שחקנים לא מספיק נחוצים בסגל כדי לפנות מקום לקשר שיזכה לשכר גבוה ביחס לשאר השחקנים.



* רכש גדול להרטה ברלין: הקבוצה הגרמנית שילמה לליון 25 מיליון יורו תמורת הקשר לוקאס טוסארט בן ה-22, שהושאל בחזרה לקבוצה הצרפתית עד לסיום העונה.

שמועות

* האם מנצ'סטר יונייטד רוצה להחזיר את אלכסיס סאנצ'ס? לפחות על פי "דיילי סטאר", השדים האדומים עשויים לתת לחלוץ הצ'יליאני צ'אנס נוסף באולד טראפורד. סאנצ'ס שהושאל לאינטר ללא אופציית רכישה, חזר לעצמו בשלושת המשחקים האחרונים לאחר שסבל מפציעה ארוכה, ולפי הדיווח נאמר לו שהוא יחזור לאנגליה בקיץ.
 
 
* ב"ספורט" מדווחים שעסקת מכירתו של קרלס פרס מברצלונה ורומא הושלמה, וכל מה שחסר הוא ההודעה הרשמית של הקבוצות. בוגר "לה מאסיה" יחתום במועדון מבירת איטליה לארבע עונות וחצי, זאת לאחר שמאמן הקטלונים הטרי, קיקה סטיין, יידע אותו בשבוע שעבר על כך שאינו בתכניות להמשך.

* לפי העיתונאי האיטלקי המוערך ג'יאנלוקה די מרציו, רומא מעוניינת לצרף את פדרו. קשר הכנף של צ'לסי מחזיק בהצעות רבות ביניהן ויסל קובה היפנית בה משחק אינייסטה וכן אינטר מיאמי מליגת ה-MLS אך הוא עשוי לבחור בעוד הרפתקה באירופה.

* טוטנהאם בדרך לרכש גדול. לפי "טלחרף" ההולנדי, הספרס הגיעו לסיכום עם פ.ס.וו.איינדהובן על רכישתו של קשר הכנף המבטיח סטיבן ברגווין (22). טוטנהאם תשלם 30 מיליון יורו עבור ההולנדי שכבש העונה חמישה שערי ליגה ובישל כמות כפולה.


סטיבן ברגווין. בדרך לאנגליה? (GERRIT VAN KEULEN/AFP via Getty Images)

* ברצלונה קרובה מאוד להחתים את רודריגו מורנו, חלוצה של ולנסיה – הידיעה המלאה.

 
* ווסטהאם רוצה לצרף את  נהיטן נאנדס, קשרה האורוגוואי של קליארי שהוביל את הקבוצה למקום השישי עד עתה. הפטישים ביקשו לצרף את השחקן בהשאלה עד לתום העונה יחד עם חובת רכישה בגובה 40 מיליון יורו. הקשר עצמו ישמח לסיים את העונה באיטליה וממש לא דוחף למהלך עצמו לפי הדיווחים באיטליה, אם כי המועדון שוקל את העניין.
 

* באיטליה נכתב כי מילאן סירבה רשמית להשאיל את קשישטוף פיונטק לטוטנהאם, כשהרוסונרי הבהירו כי הם מוכנים רק למכור את השחקן בתמורה ל-30 מיליון יורו. אולם זה עדיין לא סוף הסאגה ואולי הקבוצות יגיעו לעמק השווה.

 
* לפי מספר מקורות באיטליה, העברתו של אמרה צ'אן מיובנטוס לבורוסיה דורטמונד נסגרה. הקשר היה כה נלהב לעזוב את איטליה עד שהסכים להפחית בשכרו. ההצעה הראשונה עמדה על 18 מיליון יורו ובהמשך גדלה ל-22 מיליון יורו ולבסוף שתי הקבוצות סגרו על 25 מיליון יורו. עוד נכתב כי צ'אן דחה את הצעתה של באיירן מינכן משום שהיה נחוש לשחק בקביעות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי