יורגן קלופ תחת מתקפה: "אני צריך לקבל החלטות לא פופולריות"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Michael Regan/Getty Images

ליברפול תפגוש ברביעי את ווסטהאם (21:35, ספורט2), אך מאמנה עורר ביקורת אחרי שהודיע שקבוצת המילואים תופיע למשחק הגביע מול שרוסברי: "זו הפסקת אמצע עונה. מי שקורא לי עצלן - טועה"

(גודל טקסט)

ליברפול רושמת עונה פשוט יוצאת דופן ומשייטת לעבר אליפות ראשונה אחרי 30 שנים שחונות. לקבוצה 14 ניצחונות ליגה רצופים ופער של 16 נקודות ממנצ'סטר סיטי אשר נמצאת במקום השני, זאת למרות משחק חסר. מחר (שני) הקבוצה תתארח אצל ווסטהאם (21:35, ספורט2) למשחק השלמה מהמחזור ה-18 ותוכל להגדיל את הפער אפילו עוד יותר.

סאדיו מאנה הפצוע ייעדר וצפוי לחזור בתוך כשלושה שבועות לכשירות. פאביניו צפוי לפתוח לצידם של ג'ורג'יניו ויינאלדום וג'ורדן הנדרסון בקישור, ואלכס אוקסלייד צ'מברליין אמור לעלות ביחד עם מוחמד סלאח ורוברטו פירמינו בהתקפה.

אבל למרות כל החגיגות סביב ליברפול בתקופה האחרונה, המאמן יורגן קלופ ספג ביקורת רבה אחרי שהודיע שקבוצת המילואים, ביחד עם מאמנה, היא זו שתופיע למשחק החוזר מול שרוסברי במסגרת הגביע האנגלי, שיתקיים ביום שלישי הבא, זאת אחרי שהקבוצות נפרדו ב-2:2 ביום ראשון האחרון.


מאנה יורד מהמגרש אחרי הפציעה מול וולבס. לא ייעדר לתקופה ארוכה (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)

ההחלטה של המאמן התקבלה בעקבות לוח הזמנים הצפוף מאוד והעובדה כי פגרת החורף תתקצר. כאמור, הקבוצה שיחקה בראשון, תשחק מחר, תארח ביום שבת את סאות'המפטון ובשלישי יתקיים המשחק המדובר מול שרוסברי. קלופ דיבר היום במסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות מול ווסטהאם מחר, אך נשאל בעיקר על ההחלטה הבלתי רגילה שלו, שאמנם עוררה סערה – אך המאמן לא מתחרט.

"לפעמים אני צריך לקבל החלטות לא פופולריות בהתבסס על המצב בו אנחנו נמצאים", אמר קלופ. "אני לא רוצה להיות במרכז של דיונים בנושא הזה. אני לא בחור מהפכן וזה לא שאני רוצה להראות לכל העולם כמה אני חזק. זו בהחלט לא הסיבה. הרבה אנשים שחושבים שזה צריך להשתנות וקיבלתי הרבה תמיכה על ההחלטה".


מוחמד סלאח מאוכזב במשחק מול שרוסברי (ANTHONY DEVLIN/AFP via Getty Images)

עוד הוסיף המאמן: "אם מישהו קורא לי עצלן או לא מכבד את מפעל הגביע זה פשוט לא נכון, אבל זה לא חשוב, כי לכולם יש זכות להביע דעה. אני אחראי לשחקנים שלי והחלטתי את זה ביחד עם הקבוצה והצוות – זו פגרת חורף".

קלופ נשאל מדוע לא הוא זה שיעמוד על הקווים, אלא מאמן קבוצת המילואים – ניל קריצ'לי. "כמובן שיכולתי לעמוד על הקווים, אבל אם אעשה את זה זו אי הבנה מוחלטת של ניהול ושל אימון. אני לא יכול לאמן שחקנים במשך יום או יומיים ואז להגיד להם מה לעשות. זה לא עובד ככה, הם זקוקים למאמן שלהם והם יקבלו אותו. הם מקבלים את כל התמיכה מהמועדון ונעשה הכל כדי להשיג ניצחון". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי