אוהדי מנצ'סטר יונייטד זרקו רימוני עשן לביתו של אד וודוורד

אד וודוורד
אד וודוורד | Gettyimages

למספר אוהדים נמאס מהשנים המאכזבות של השדים האדומים והם סימנו את מנכ"ל הקבוצה כאשם המרכזי. במועדון הגיבו: "להביע דעה זה דבר אחד, לסכן חיים זה דבר אחר"

(גודל טקסט)

כמעט שבע שנים חלפו מאז משחקו האחרון של סר אלכס פרגוסון במנצ'סטר יונייטד ומאז הקבוצה לא מצליחה לשחזר את הישגיה בימיו של הסקוטי האגדי, וזאת בלשון המעטה. העונה השדים האדומים רושמים את קצב צבירת הנקודות הנמוך ביותר ב-30 השנים האחרונות ולמרות שהם עדיין בתמונת הזכייה בליגה האירופית, נראה שההשתתפות בשלב הבתים של ליגת האלופות בעונה הבאה היא בגדר חלום ונראה שגם לאוהדים נמאס.

אתמול (שלישי) בשעות הערב מנכ"ל הקבוצה אד וודוורד, שנחשב לפנים של השנים הרעות של מנצ'סטר יונייטד הותקף על ידי אוהדי הקבוצה. לפי סרטון שפורסם ברשתות החברתיות מספר אוהדים זרקו רימוני עשן לכיוון ביתו של וודוורד ועל הווידאו נכתב: "אד וודוורד הולך למות".

הערכה היא וודוורד ומשפחתו לא היו בבית בעת הפיגוע ומנצ'סטר יונייטד גינתה בחומרה את האירוע שנחקר על ידי המשטרה: "אנחנו יודעים שעולם הכדורגל יעמוד מאחורינו כשאנחנו עובדים עם משטרת מנצ'סטר כדי לזהות את מבצעי הפיגוע הלא מוצדק הזה. כל מי שיימצא אשם, לא יוכל להיכנס לאצטדיון ויעמוד לדין. להביע דעה זה דבר אחד, נזק פלילי או סיכון חיים זה דבר אחר. אין שום הצדקה לכך".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי