צפו בתקציר: ליברפול כבר ב-19 הפרש בפסגה אחרי 0:2 על ווסטהאם

אלכס אוקסלייד צ'מברליין חוגג
אלכס אוקסלייד צ'מברליין חוגג | GLYN KIRK/AFP via Getty Images

ניצחון ליגה 15 ברציפות לקבוצה הבלתי ניתנת לעצירה של קלופ, שממשיכה לשייט לעבר האליפות והגדילה את הפער מסיטי אחרי ניצחון על הפטישים במשחק השלמה מהמחזור ה-18. שער ובישול לסלאח, העונה ההיסטורית נמשכת

(גודל טקסט)
קבלו אותה – ליברפול, האלופה שבדרך. הקבוצה האדירה של יורגן קלופ שרושמת מאזן בלתי נתפס העונה ובדרך הבטוחה לתואר ראשון אחרי 30 שנים הגדילה הערב (רביעי) את הפער ממנצ'סטר סיטי השנייה ללא פחות מ-19 נקודות כאשר גברה 0:2 על ווסטהאם במשחק השלמה מהמחזור ה-18 של הליגה האנגלית.
 
 
זה היה הניצחון ה-15 ברציפות של המייטי רדס בליגה, ואחרי 24 מחזורים בסך הכל הם בלתי מנוצחים, ויותר מזה, הם כמעט רק מנצחים. הם ניצחו 23 פעמים ורשמו עוד תוצאת תיקו אחת, ובמאזנם 70 נקודות מתוך 72 אפשריות. 97.2% הצלחה. בפרמיירליג, הליגה הטובה בעולם. פשוט לתפוס את הראש ולא להאמין מהנתונים האדירים של אלופת אירופה.
 
 
מן העבר השני, ווסטהאם המשיכה את התקופה הרעה שלה אחרי ההפסד באמצע השבוע לווסט ברומיץ' מהצ'מפיונשיפ בגביע. זה היה ההפסד השני ברציפות שלהם בליגה והשלישי בארבעת המחזורים האחרונים, בהם השיגו נקודה אחת בלבד. הפטישים נמצאים במקום ה-17 בטבלה, מקום אחד בלבד מעל בורנמות' שנמצאת מתחת לקו האדום, כאשר לשתיים מספר זהה של נקודות – 23. גם לווטפורד מהמקום ה-19 מספר נקודות זהה, ולנוריץ' שנועלת את הטבלה 17 נקודות במאזנה.


שחקני ליברפול חוגגים. משייטים לעבר התואר (GLYN KIRK/AFP via Getty Images)

 
 
השליטה של ליברפול במחצית הראשונה הייתה אבסולוטית, אך היא לא הצליחה לאיים על השער של לוקאש פביאנסקי. בדקה ה-35 היא זכתה בפנדל אחרי עבירה של איסה דיופ ברחבה על רוברטו פירמינו. השופט בדק את המהלך ב-VAR והחליט אחרי בדיקה חוזרת שאכן לאורחים כדור עונשין, אותו לקח מוחמד סלאח, שבעט כדור חזק ושטוח לפינה הימנית ולרשת. שערו ה-12 העונה בליגה של המצרי.
 
 
בדקה ה-52 המכונה ממרססייד הכפילה את היתרון. סלאח מצא בכדור עומק גאוני עם החלק החיצוני של הנעל את אלכס אוקסלייד צ'מברליין, שנותר לבד מול השער וסיים בצורה טובה אל הרשת. בהמשך ווסטהאם כמעט צימקה כשטרנט אלכסנדר ארנולד ניסה להרחיק בצורה לא טובה, פגע בקורת השער של אליסון וכמעט כבש שער עצמי. לקראת הסיום הפטישים שוב כמעט כבשו, אך לבסוף התוצאה נותרה בעינה עד לסיום ואוהדי החוץ חגגו באצטדיון האולימפי בלונדון.
 
 
ביום שבת מחכה לליברפול משחק בית באנפילד מול סאות'המפטון (16:50, ספורט1) של שון דייץ', אשר נמצאת בתקופה טובה ותנסה להפתיע את חניכיו של יורגן קלופ. מנגד, גם הקבוצה של דייויס מויס תשחק בשבת בביתה, כאשר תארח את ברייטון לקרב תחתית לוהט בידיעה שניצחון יעלה אותה מעל השחפים בטבלה.


מוחמד סלאח חוגג עם ג'ורדן הנדרסון (GLYN KIRK/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי