צפו בתקציר: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:1 בדרבי, סיטי העפילה לגמר

נמניה מאטיץ' , סרחיו אגוארו
נמניה מאטיץ' , סרחיו אגוארו | Shaun Botterill/Getty Images

גביע הליגה האנגלי: השדים האדומים ניצחו בגומלין באתיחאד משער נפלא של מאטיץ' (35) שהורחק, וקטעו לפפ רצף של שמונה משחקים ללא הפסד, אך הודחו בעקבות הפסד 3:1 במשחק הראשון

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד נפגשו הערב (רביעי) באצטדיון אתיחאד למשחק הגומלין בחצי גמר גביע הליגה האנגלי, אחרי שהמפגש הקודם בין השניים באולד טראפורד נגמר בניצחון 1:3 מוחץ לקבוצה של פפ גווארדיולה, משערים של סילבה, מאחרז ושער עצמי של פריירה.

 
הסיטיזנס שנמצאים בכושר מצוין ולא הפסידו בשמונה המשחקים האחרונים בכל המסגרות, עלו בהרכב חזק למשחק, בעוד אולה גונאר סולשיאר המשיך להתמודד עם מכת הפציעות ללא מרכוס רשפורד ופול פוגבה
 
 
למרות לחץ כבד של הסיטיזנס, השדים האדומים עלו ליתרון מפתיע בדקה ה-35. כדור חופשי של פרד הורחק לא טוב על ידי ההגנה של אלופת אנגליה היוצאת והגיע היישר לרגליו של נמנייה מאטיץ'. הקשר הסרבי שלח בעיטה נהדרת וחדה מהאוויר לפינה הקרובה ולא השאיר לבראבו שום סיכוי. 0:1 ליונייטד בסיום המחצית הראשונה.


מאטיץ' חוגג את שער היתרון (Shaun Botterill/Getty Images)



במחצית השנייה הסיטיזנס השתלטו על המשחק באופן חד צדדי והגיעו למצבים רבים אך לא הצליחו להכניע את דה חאה שהיה מצוין. בדקה ה-76, כובש השער השאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים לאחר שספג כרטיס צהוב שני כשביצע עבירה טיפשית על סילבה בהתקפת מעבר, והסיטי המשיכו ללחוץ על הגז. בדקה ה-83, התקפה קבוצתית מצוינת הסתיימה אצל סרחיו אגוארו, שבמיומנות רבה שלח בעיטה מדויקת לפינה הרחוקה עם החלק החיצוני של הנעל, אך השער נפסל לאחר התערבות ה-VAR, והתוצאה נשמרה עד לסיום.

ניצחון חוץ 0:1 יוקרתי למנצ'סטר יונייטד בדרבי בסיום, אך הסיטיזנס ממשיכים לשלב הבא בעקבות הניצחון במשחק הראשון.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי