פרננדש חתם לחמש וחצי שנים במנצ'סטר יונייטד: "הפכתי לאוהד בזכות רונאלדו"

ברונו פרננדש, אולה גונאר סולשיאר
ברונו פרננדש, אולה גונאר סולשיאר | Manchester United / Contributor

לאחר משא ומתן מייגע, השדים האדומים הכריזו על צירופו של קשר ספורטינג ליסבון תמורת כ-46 מיליון ליש"ט: "עבדתי קשה כדי להגיע לרגע הזה, יכול להבטיח לאוהדים שאתן את הכל"

(גודל טקסט)

הסאגה הגיעה לסיומה. אחרי שלל ספקולציות ומשא מתן מייגע, אחת העסקאות הגדולות של חודש ינואר הושלמה הערב (חמישי) כשמנצ'סטר יונייטד הכריזה על צירופו של ברונו פרננדש, שנרכש מספורטינג ליסבון תמורת כ-46 מיליון ליש"ט לא כולל בונוסים עתידיים (הסכום עשוי לצמוח ל-80 מיליון ליש"ט) וחתם לחמש וחצי שנים עם אופציה לעונה נוספת.

"האהבה שלי למנצ'סטר יונייטד התחילה כאשר שצפיתי בתור נוער בכריסטיאנו רונאלדו משחק במדי הקבוצה, ומאז הפכתי לאוהד גדול של המועדון הענק הזה", כך סיפר פרננדש הנרגש לאחר החתימה. "זה יהיה מדהים לשחק פה, עבדתי קשה מאוד כדי להגיע לרגע הזה. אני יכול להבטיח לאוהדים שאתן את הכל בשביל להביא לקבוצה הצלחה ותארים".

על האקסית: "אני רוצה להודות לספורטינג על כל מה שהם עשו למעני. זה סוריאליסטי לשמוע את המילים הנחמדות שנאמרו עליי מצד כל מיני שחקנים גדולים ששיחקו בקבוצה הזו. תודה ענקית גם לאולה גונאר סולשיאר ולכולם במנצ'סטר יונייטד על האמון שהם הראו בי ואני לא יכול לחכות להתחיל להחזיר לכולם על המגרש".

פרננדש בן ה-25, שנבחר לשחקן העונה במולדתו בשנתיים האחרונות, הבקיע 63 שערים והוסיף 52 בישולים ב-137 משחקים במדי ספורטינג ליסבון. בנבחרת פורטוגל, הקשר רשם 19 הופעות והיה שותף מלא לזכייה של הסלסאו בליגת האומות.

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי