החלון נסגר: ערן זהבי היה קרוב לטוטנהאם, בארסה רכשה כישרון מברזיל

ערן זהבי
ערן זהבי | Fred Lee / Contributor

לפי דיווחים באנגליה, התרנגולים פספסו רצו להחתים את חלוץ נבחרת ישראל אך איחרו במועד הגשת ההצעה עליו. הקטלונים הודיעו על צירופו של מתאוס פרננדש מפלמיירס, אמרה צ'אן בדורטמונד

(גודל טקסט)

חלון ההעברות של ינואר בכדורגל האירופי ננעל הלילה (בין שישי לשבת) בשעה 1:00 בדיוק, ואתר ספורט1 עושה לכם סדר בעסקאות האחרונות הבולטות בכדורגל האירופי, לאחר 24 שעות בהן בוצעו תחלופות רבות של שחקנים ברחבי אירופה והעולם.

מיד בסיום החלון, מספר כלי תקשורת באנגליה דיווחו כי ערן זהבי היה על הכוונת של טוטנהאם, המחפשת חיזוק לחלק הקדמי בעקבות פציעתו של הארי קיין. לפי הפרסומים, התרנגולים ניסו לצרף בהשאלה את חלוץ נבחרת ישראל, אך החלו במגעים בשלב מאוחר מדי של מועד ההעברות ולא הספיקו להשלים את העסקה לפני סגירת החלון באנגליה.

רשמי
* זה היה צפוי – אמרה צ'אן, שכמעט לא נספר מאז פתיחת העונה על ידי מאוריציו סארי ביובנטוס, הושאל לדורטמונד עד תום העונה.

* הקשר מתאוס פרננדש בן ה-21 חתם בברצלונה ויצטרף אליה בקיץ מפלמיירס. אלופת ספרד שילמה שבע מיליון יורו על הכישרון הצעיר מברזיל, שחתם עד 2025. סעיף השחרור שלו יעמוד על 300 מיליון יורו. בינתיים, השחקן כבר התמקם בספרד ואת חצי העונה הקרובה ישחק כשמושאל אצל ריאל ויאדוליד.

* אמרה מור, שכונה בעבר כ"מסי הטורקי", התחיל את העונה הנוכחית כשמושאל מסלטה ויגו לגלאטסראיי הטורקית, אך כעת הוא הצטרף עד תום העונה לאולימפיאקוס.

* החלוץ בורחה בסטון עבר לאסטון וילה בהעברה חופשית.

* קווין-פרינס בואטנג מצא קבוצה חדשה. הגנאי עבר היום לבשיקטאש הטורקית עד התום העונה, זאת לאחר שבעונה שעברה הוא שיחק בפרנקפורט, עבר בינואר לברצלונה ולאחר מכן חתם בפיורנטינה.

* הקיצוני הדני המוכשר יאקוב ברון לארסן בן ה-21 עזב את דורטמונד אחרי חמש שנים וחבר למואנס דאבור בהופנהיים, בחוזה עד 2024.

* וולבס הודיעה על צירופו של לוק מאתסון הצעיר מרוצ'דייל. כזכור, השחקן בן ה-17 הימם העונה את מנצ'סטר יונייטד עם שער באולד טראפורד. המגן בן ה-17 יעבור לשורות הזאבים בקיץ, לאחר שהושאל חזרה עד תום העונה לקבוצה מהליגה השלישית באנגליה.

* מילאן צירפה לסגלה שני שחקנים – תחילה, הקשר הבלגי אלכסיס סאלמאקרס, ,הנחשב לכישרון גדול בבלגיה עבר בהשאלה לרוסונרי מאנדרלכט, עם אופציית רכישה בסיום העונה הנוכחית. בנוסף, דייגו לשאלט האורוגוואי הוחזר לסגל לאחר שהושאל בתחילת העונה לטורינו. 

* אלוף העולם סטיבן אנזונזי הצרפתי חזר זמנית לכדורגל הצרפתי, זאת לאחר שרומא השאילה אותו לראן עד תום העונה. הקשר האחורי החל את העונה אצל גלאטסראיי, אשר החליטה לוותר על השאלתו ולהחזירו לקבוצתו האיטלקית.

* במהלך העונה הנוכחית ראינו את אנחליניו בן ה-23 משתלב בכמה משחקים של מנצ'סטר סיטי. המגן הספרדי נפרד היום מאלופת אנגליה לחודשים הקרובים ועבר בהשאלה ללייפציג הגרמנית.  

* חלוצה בן ה-20 של ברצלונה אבל רואיס הושאל לבראדה הפורטוגלית עד סיום העונה.

* הקשר האחורי סטפן אילסנקר עבר ממוליכת הבונדסליגה, לייפציג, לפרנקפורט.

* זוכרים את קייסוקה הונדה? הקשר היפני כבר בן 33, ואחרי קדנציה מוזרה בוויטסה עם ארבע הופעות בלבד הוא שוחרר וחתם דווקא בבוטאפוגו הברזילאית.

* העברה מסקרנת בליגה האיטלקית: חלוצה בן ה-22 של גנואה, כריסטיאן קואמה המוכשר, הושאל לפיורנטינה. 

* החלוץ ג'אנלוקה קפרארי הושאל עד לסיום העונה מסמפדוריה לפארמה.

* וינסנט קוזיילו בן ה-24, פעם כישרון גדול ומבוקש בניס, הושאל מקלן עד לסיום העונה לפאריס FC מהליגה השנייה בצרפת.

* הרטה ברלין שילמה 15 מיליון יורו עבור החלוץ הברזילאי בן ה-20 של קלן, מתיאוס קוניה. אחרי חתימתו, הקבוצה מהבירה השאילה מיד את החלוץ דייבי סלקה לוורדר ברמן.

* זה רשמי: יאניק קראסקו השלים את הקאמבק לאתלטיקו מדריד, אותה עזב לפני כשנתיים וכעת שב בהשאלה מדליין ייפאנג. לקולצ'ונרוס אופציית רכישה בסיום העונה לבלגי בן ה-26.

* רכש מסקרן במיוחד לברצלונה. פרנסיסקו טרינקאו, החלוץ הפורטוגלי בן ה-20 של בראגה, נרכש על ידי הקטלונים בעבור 31 מיליון יורו ויצטרף בקיץ. כבש עד כה שני שערים העונה בליגה הפורטוגלית.


* קאמיל גרוסיצקי הפולני נמכר מהאל סיטי לווסט ברומיץ'.

* מגנה הימני של סאות'המפטון, סדריק סוארס, הושאל עד לסיום העונה לארסנל והפך לרכש השני של מיקל ארטטה אצל התותחנים.

* יאניס חאג'י, בנו של גיורגי חאג'י האגדי, אשר נרכש על ידי גנק בתחילת העונה, הושאל לריינג'רס.

* אלפרד דאנקן הושאל מססואולו לפיורנטינה עד לסיום העונה. לויולה יש אופציה לרכוש את הקשר בכ-15 מיליון יורו בקיץ.

* הקשר ההתקפי הצעיר בריאן חיל הושאל מסביליה ללגאנס עד לסיום העונה.

* חלוצה של ספאל, אנדראה פטאנייה, נרכש על ידי נאפולי תמורת 17 מיליון יורו והושאל בחזרה לקבוצה מהמקום ה-18 בליגה האיטלקית עד לסיום העונה. החלוץ בן ה-24 כבש שמונה שערי ליגה ב-20 הופעות עד כה העונה.

* השוער המבטיח יונוץ ראדו (22), אשר הושאל בחצי העונה הראשונה מאינטר לגנואה, בה שימש כשוער ראשון, הושאל מהנראזורי לפארמה. 

* רכש מסקרן לאטאלנטה: בלמה בן ה-20 של אוסייק ונבחרת קרואטיה הצעירה, בוסקו סוטאלו, אשר נחשב להבטחה גדולה במולדתו, נמכר לקבוצה המלהיבה של ג'אן פיירו גאספריני תמורת חמישה מיליון יורו.

* יאגו פאלקה, קשר טורינו, הושאל לגנואה עד לסיום העונה.

* מגנה השמאלי של אינטר, פדריקו דימארקו בן ה-22, הושאל עד לסיום העונה להלאס ורונה. רשם שלוש הופעות ליגה העונה אצל אנטוניו קונטה.

* חוסה רודריגס, אקס מכבי תל אביב, אשר שייך למלאגה, הושאל עד לסיום העונה לפואנלבראדה מהמקום החמישי בליגה הספרדית השנייה. לא זכה ולו לדקת משחק העונה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי