צ'לסי תפגוש את לסטר למבחן גדול, פרננדש עשוי לערוך בכורה מול וולבס

פרנק למפארד
פרנק למפארד | Ian MacNicol/Getty Images

הבלוז יתארחו אצל השועלים (14:20, ישיר בספורט1) למאבק אדיר בתוך הרביעייה הראשונה. הזאבים מגיעים לאולד טראפורד (19:20 ספורט1), סולשיאר על הפורטוגלי: "תהיה לו מעורבות במשחק". ליברפול תארח את סאות'המפטון

(גודל טקסט)

הליגה האנגלית תחזור מחר (שבת) עם שמונה משחקים במסרת המחזור ה-25, אשר יספק כמה מפגשים מותחים מאוד. תחילה, לסטר תארח את צ'לסי למאבק ברור בתוך ה"טופ-4" של הפרמיירליג, כשלאחר מכן ליברפול תחזור לאנפילד ותנסה להגדיל את הפער עוד יותר מול סאות'המפטון. מנצ'סטר יונייטד, מחוזקת בברונו פרננדש תארח את וולבס.

לסטר – צ'לסי (החל מ-14:20, שידור ישיר בספורט1)
צ'לסי תעלה מחר לכר הדשא באצטדיון "קינג פאוור" של לסטר למבחן גדול, אולי הגדול ביותר של העונה שלה במאבק על הרביעייה הראשונה בטבלה. הבלוז, שלא ניצחנו בשני המשחקים האחרונים בליגה, מדורגים כעת במקום הרביעי בטבלה, ומתחילים להרגיש את מנצ'סטר יונייטד החמישית מתקרבת, כאשר הפער עומד על שש נקודות בלבד ונראה שהמאבק על הכרטיס האחרון לליגת האלופות פתוח מתמיד.

השועלים מצידם ניצחו 1:4 נהדר את ווסטהאם במשחק האחרון בליגה, אך רק לפני שלושה ימים הפסידה 2:1 לאסטון וילה בחצי גמר מגביע הליגה. המאמן פרנק למפארד הבהיר כי הוא לא בונה על כך שהמשחק הזה ישפיע: "זה יכול ללכת לכאן או לכאן. מצד אחד, זה יכול לתת להם הרבה רוחב גבית מולנו או להישאר תקוע בראש. אנחנו לא יכולים להסיק מה יהיה ונהיה חייבים להתרכז רק בקבוצה שלנו".


שחקני לסטר מאוכזבים. "אסור שזה ישקע" (Laurence Griffiths/Getty Images)

מנגד, ברנדן רודג'רס הבהיר: "אלו החיים של שחקני כדורגל. לפעמים צריך להתמודד גם עם אכזבות ואסור שההפסד ישקע בראש. צ'לסי מגיעה לכאן וזה יכול להיות משחק נהדר בשביל לחזור לנצח". שני המאמנים יהנו כמעט מסגלים מלאים, כאשר רודג'רס עצמו רמז על כך שהכובש הבכיר בליגה, עשוי לחזור להרכב לאחר שעלה כמחליף במשחקים האחרונים. מנגד, תמי אברהם הפצוע חזר להתאמן, אך כמו כריסטיאן פוליסיק, הוא לא צפוי להיות בסגל.

ליברפול – סאות'המפטון (החל מ-16:50, שידור ישיר בספורט1)
מה כבר לא נאמר על ליברפול העונה? מוליכת הטבלה השלימה השבוע את המשחק החסר שהיה לה עם 0:2 חלק אצל ווסטהאם, וכעת מחזיקה בהפרש שיא העונה מהמקום השני – 19 נקודות ממנצ'סטר סיטי. מחר היא תחזור למבצר הביתי שלה, בו היא כלל לא הפסידה העונה. לקראת המפגש מול ה"קדושים", יורגן קלופ סיפר: "אנחנו לא רוצים שהם ילחצו אותנו ליד הרחבה שלנו, ונהיה חייבים לשמור על אינטנסיביות עצומה, כי זה בדיוק מה שהם יעשו".

"נצטרך גם להתכונן ללחץ שיופעל עלינו, זה לא יהיה כמו המשחק האחרון". ג'יימס מילנר ושרדאן שאקירי לא יעמדו לרשותו של המנג'ר הגרמני, כמו גם סאדיו מאנה. מנגד, סאות'המפטון המתאוששת כבר מדורגת במקום התשיעי, ורחוקה שלוש נקודות בלבד ממנצ'סטר יונייטד החמישית. אקס ליברפול, דני אינגס צפוי לפתוח בחוד של ראלף האזנהוטל, כשהוא כבש כבר 14 שערים העונה.


הפער יכול לעלות ל-21 נקודות. שחקני ליברפול חוגגים אצל ווסטהאם באמצע השבוע (GLYN KIRK/AFP via Getty Images) 

מנצ'סטר יונייטד  – וולבס (החל מ-19:20, שידור ישיר בספורט1)
מצד אחד, מנצ'סטר יונייטד ניצחה בשני המשחקים האחרונים שלה – 0:6 קליל על טרנמיר רוברס בגביע ו-0:1 על מנצ'סטר סיטי בגביע הליגה. אך כל זה נמצא בסימן שאלה גדול מהפאן החיובי, כאשר היה ברור שהיריבה מהליגה השלישית לא תצליח לגשר על הפערים הברורים והניצחון בדרבי היה רק על הנייר, בגלל העובדה שסיטי ניצחה באולד טראפורד במפגש הראשון ולכן עלתה לשלב הבא על חשבון השדים האדומים.

בליגה, אולה גונאר סולשיאר הפסיד בשני משחקיו האחרונים, וכעת מחזיק ב-34 נקודות, כמו טוטנהאם ו-וולבס, יריבתו מחר, מה שהופך את המשחק לרותח עוד יותר. סולשיאר קיבל אתמול חיזוק משמעותי לסגלו, כשהעברתו של ברונו פרננדש הושלמה. הנורבגי הבהיר כבר לפני וולבס: "הוא הגיע לכאן בכושר ובהחלט יהיה מעורב במשחק. עוד לא החלטתי אם מההרכב או מהספסל, אבל אין ספק לגבי מעורבותו". נמניה מאטיץ', שהורחק בדרבי האחרון יהיה בסגל מחר, כמו גם מרקוס ראשפורד ופול פוגבה הפצועים. "החיסרון של מאטיץ' זה מכה גדולה עבורי, כי הוא שיחק טוב מאוד לאחרונה. נאלץ לחפש תחלופה טובה בשבילו".


סולשיאר עם פרננדש. "תהיה לו מעורבות במשחק הקרוב" ( Manchester United / Contributor)

משחקים נוספים: בורנמות' – אסטון וילה (17:00), קריסטל פאלאס – שפילד יונייטד (17:00), ניוקאסל – נוריץ' (17:00), ווסטהאם – ברייטון (17:00), ווטפורד – אברטון (17:00). 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי