צפו: מוריניו מבסוט מקבוצתו ותוקף את ה-VAR בראיון לספורט1

ז'וז'ה מוריניו
ז'וז'ה מוריניו | Justin Setterfield/Getty Images

'המיוחד' סיפק כותרות בראיון אחרי הניצחון המטורף על מנצ'סטר סיטי וגווארדיולה: "החלטות השיפוט נתנו לקבוצה שלי דחיפה אדירה. התחושות במחצית היו ממש רעות". וגם: הבכורה המבריקה של סטיבן ברחווין

(גודל טקסט)

בדיוק בשביל משחקים כאלה בחרו בז'וזה מוריניו כמחליפו של מאוריסיו פוצ'טינו בטוטנהאם. הספרס רשמו אתמול (ראשון) ניצחון גדול ראשון עם המאמן החדש כשהשיגו 0:2 על מנצ'סטר סיטי אליפות אנגליה.  התרנגולים רחוקים כעת ארבע נקודות בלבד מליגת האלופות. כוכב המשחק היה סטיבן ברחווין, קשר הרכש מפ.ס.וו איינדהובן, שכבש שער נפלא כבר בהופעת הבכורה. הוא היה לשחקן ה-250 בתולדות הליגה שכובש במשחקו הראשון וההולנדי ה-13 שעושה זאת.

מעבר לכך, עבור מוריניו היה מדובר בניצחון חשוב על יריבו הגדול פפ גווארדיולה. זה היה הניצחון השישי שלו על הספרדי כאשר רק יורגן קלופ עשה זאת יותר פעמים ממנו (שמונה). ההבדל: הפורטוגלי ניצח עם ארבע קבוצות שונות( אינטר, ריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד וכאמור טוטנהאם).

בסיום אמר מוריניו לספורט1: מה עשה את ההבדל? השחקנים שלי נתנו הכל. במקום לבכות על הקשיים, התמודדנו עם מה שקורה עם הרבה כוח ורוח מנצחת. אני חושב שההחלטה של ה-VAR לא לתת אדום לראחים סטרלינג וההחלטה השנייה לשרוק פנדל למנצ'סטר סיטי – נתנה לקבוצה שלי דחיפה אדירה כי התחושות היו ממש רעות ושליליות. במחצית בחדר ההלבשה הרגשתי שהבחורים יגיעו למחצית השנייה עם רוח שונה לחלוטין.

 
על הבכורה של סטיבן ברחווין: "הוא היה טוב מאוד, הרגשנו את זה באימונים מיד ובגלל זה החלטנו להמר ולתת לו לשחק כבר בשבוע הראשון שלו. הוא בחור חכם שהסתגל מהר מאוד למצב הנוכחי. אין לנו את הארי קיין ואנחנו חייבים לשחק עם אחרים לוקאס, סון, סטיבן וכולם ולהמשיך לשחק כדורגל איכותי, מהיר, ואני חושב שהקבוצה נראתה נהדר היום".
 


ז'וזה מוריניו חוגג עם שחקני טוטנהאם (Catherine Ivill/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי