פפ השאיר את שחקניו 50 דקות בחדר ההלבשה לאחר ההפסד

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Catherine Ivill/Getty Images

הספרדי הכחיש את הדיווחים ואמר: "שיחקנו נפלא ושוב הפסדנו, כפי שכבר קרה העונה, אולי עלינו להיות חזקים יותר מנטאלית". האלופה רשמה את הפסדה השישי בליגה - כמו בעונת הבכורה של הספרדי. סטרלינג בספק לריאל?

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי השלימה מזמן עם העובדה שלא תצליח לשמור על תואר האליפות, אלא שלא כך היא רצתה לפתוח את חודש פברואר הקריטי של העונה. הסיטיזנס יתארחו בסנטיאגו ברנבאו בסוף החודש בשמינית גמר ליגת האלופות נגד ריאל מדריד וכרגע יש מקום לדאגה. סיטי נכנעה אתמול (שבת) 2:0 לטוטנהאם ורשמה את הפסד השישי שלה העונה – שווה לעונת הבכורה הלא מוצלחת של הספרדי באנגליה. אולכסנדר זינצ'נקו הפך לשחקן השלישי העונה של האלופה שמורחק – יותר מאשר בכל קבוצה אחרת, והסתכול התפרץ עוד קודם לכן כאשר אילקאי גונדואן החמיץ פנדל שהיה יכול לשנות את המשחק. סיטי כשלה בארבעה מששת הפנדלים האחרונים שלה. מעבר לכך, יחד עם ההפסד בגומלין חצי גמר גביע הליגה, זו הייתה הפעם הראשונה בה הקבוצה של פפ לא כובשת בשני משחקים ברציפות. 

לפני הדיווחים באנגליה, המאמן הכריח את שחקניו להישאר 50 דקות בחדר ההלבשה לאחר המשחק אך לאחר מכן בעמדת הראיונות הוא התעקש שלא העביר עליהם שום ביקורת. המאמן טען שהוא שוחח עם צוות האימון שלו ולא עם השחקנים. ואם כל זה לא מספיק, ראחים סטרלינג הוחלף אתמול בשל פציעה. בסיטי לא יודעים עדיין מהי חומרת הפציעה אך חוששים לקראת המשחקים בליגת האלופות.

גווארדיולה אמר לאחר המשחק: "שיחקנו טוב אבל הפסדנו את המשחק, וזה שוב קרה לנו כמו שקורה לנו כל הזמן העונה. הם כבשו פעמיים משתי הזדמנויות. אין לי יותר מדי מה לומר על המשחק, עלינו לקבל את המצב כמו שהוא ולנתח למה זה קורה. שיחקנו ממש טוב, בכנות. איך אני יכול להעביר ביקורת אחרי הביצועים האלה? יצרנו המון הזדמנויות והם בקושי איימו על השער. הכרטיס האדום היה המפתח למשחק. אמרתי לשחקנים במחצית להיות זהירים, אתה לא שם לב ואתה סופג צהוב".


ראחים סטרלינג. בספק לריאל? (BEN STANSALL/AFP via Getty Images)

הספרדי המשיך: "אנחנו כובשים הרבה מאוד שערים גם העונה אז אני לא יכול להגיד שיש בעיה. אני כן חושב שהכדורגל הוא לייצר הרבה מצבים ולהתגונן כמו שצריך ועשינו את זה. אמנם לא תמיד אפשר לנצח אבל כן נהיה קרובים למטרה. לא ראיתי שום חוסר חשק אצל השחקנים או משהו כזה. אולי עלינו להיות חזקים יותר מנטאלית".

 
 
פרננדיניו רשם את משחקו ה-300 בקבוצה דווקא בערב עגום כזה אך הוא ניסה להישאר אופטימי לגבי המשך העונה: "היו לנו מספיק הזדמנויות, יכולנו לכבוש לפחות שלושה שערים אבל עלינו לקבל את מה שקרה, להתאמן כמה שיותר קשה ולהישאר כקבוצה. זה היה משחק מוזר". ברמה האישית אמר: "זה הישג עצום להגיע למספר הופעות כזו. אני גאה בקבוצה שעזרה לי, אסיר תודה למועדון ולאוהדים"

 
ב"סקיי ספורטס" נכתב כי דווקא עכשיו מגיע האתגר הגדול בקריירה של הספרדי. לשמור על העונה הזו של סיטי בחיים וגם לבנות את הקבוצה הגדולה הבאה. "הגולים של סרחיו אגווארו עדיין שם, אבל סטרלינג בירידה גדולה ודויד סילבה עוזב. הם בהחלט זקוקים לבלם נוסף ומשום מה בקיץ בחרו לרכוש את ז'ואאו קאנסלו". 

פרננדיניו (Laurence Griffiths/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי