מוריניו: "הסרטון שלי ויראלי כי הוא מצחיק, אבל זה לא טוב"

ז'וז'ה מוריניו
ז'וז'ה מוריניו | Justin Setterfield/Getty Images

מנג'ר טוטנהאם הסתער לעבר השופט הרביעי ב-0:2 על מנצ'סטר סיטי והרשת יצאה מדעתה בעקבות התמונות, אך בהתייחסות ראשונה טען "המיוחד": "זה קרה מהסיבות הלא נכונות, כי מותר לנו לצפות כעת במסך"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

ז'וזה מוריניו רשם השבוע את הניצחון הגדול ביותר שלו מאז הגיע לטוטנהאם בנובמבר האחרון במקום מאוריסיו פוצ'טינו, כאשר בקרב ראש-בראש נגד פפ גווארדיולה ניצח 0:2 וקבוצתו נותרה קרובה למקום הרביעי המוליך בסיום העונה למשחקי ליגת האלופות, אבל מה שכמעט כולם דיברו עליו אחרי המשחק היה דווקא אותו סרטון שהפך לוויראלי ובו נראים "המיוחד" ועוזרו מסתערים לעבר השופט הרביעי.

מוריניו ועוזרו נראו ישובים נינוחים על הספסל, אפילו צוחקים, אלא שתוך שנייה אחת הם קמו והסתערו לעברו של השופט הרביעי בדרישה שראחים סטרלינג יקבל כרטיס צהוב שני על התחזות ויורחק, אחרי ששופטי המסך קבעו שלא היה פנדל.

הבוקר (רביעי), לפני משחקה החוזר של טוטנהאם בגביע נגד סאות'המפטון (21:45 בספורט1), התראיין מוריניו וסיפר שהסרטון, מבחינתו, הפך ויראלי ולא מהסיבות הנכונות: "הפכתי לוויראלי בקטע מצחיק, אבל לא טוב. אני יודע שזה מצחיק ומודה בזה, אבל אני חושב שהעובדה שמעתה אנחנו יכולים לצפות על הספסל במהלכים מהמשחק עם מסך שמוצב לפנינו…זה לא טוב, זה גורם לרגשות, אנחנו נהיים אמוציונליים כי אנחנו צופים בדיוק במה שצופים שופטי המסך ואנחנו לא תמיד רואים את הדברים אותו דבר.

"בעונת 2004/05, אני זוכר שניסיתי ללכת לספסל שלי עם מסך כדי לצפות באירועים והשופטים אסרו עליי בהתאם לחוק, אבל כיום מותר לנו. אני לא חושב שזה טוב כי התגובות שלנו נובעות מצפייה באירועים. ראיתי את העבירה על דלה עלי, צפיתי בפנדל, בפנדל שלא היה – ראיתי את הכל ונהיו אמוציות, אז הפכתי לוויראלי מהסיבות הלא נכונות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי