"כישלון של איגהלו עלול להוביל לפיטורי סולשיאר ממנצ'סטר יונייטד"

אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר | Alex Livesey/Getty Images

עוד לפני שעלה לדקות בכורה, כוכב העבר והפרשן בהווה פול מרסון טוען כי צירופו יכול להוביל לזעזוע: "זו עסקה שכולה להפוך לבדיחה הגדולה שהפרמיירליג ראתה - ואם זה יקרה, המנג'ר ואד וודורד בצרה גדולה"

(גודל טקסט)

זה היה באוויר מאז ההודעה המפתיעה של מנצ'סטר יונייטד ממש זמן קצר לפני סגירת חלון ההעברות ב-31 בינואר, אבל פול מרסון, כוכב העבר של ארסנל וכיום פרשן ובעל טור ב"דיילי סטאר", היה הראשון לכתוב זאת בגלוי: "כישלון של אודיון איגהלו עלול להוביל לפיטורי אד וודוורד ואולה גונאר סולשיאר".

על פי מרסון, צירופו של החלוץ בן ה-30 בהשאלה משנגחאי שנואה עלול להסתיים כגושפנקה להתנהלות הכושלת מצד האיש החזק במועדון ומאמן השדים האדומים, שלא הצליחו להנחית אף חלוץ לאורך ינואר עד אשר התפשרו על הניגרי וזאת לאחר שבנוסף לכוכבים כמו ארלינג הולאנד שוויתרו על מעבר ליונייטד ובחרו ביעדים אחרים, הקבוצה שחררה בקיץ את אלכסיס סאנצ'ס ורומלו לוקאקו וכעת, לאחר פציעתו של מרקוס ראשפורד, נותרה עם אנתוני מרסיאל ומייסון גרינווד הצעיר.

איגהלו כיכב בעבר במדי ווטפורד וכבש 16 שערים ב-55 הופעות פרמיירליג, אולם מרסון מטיל ספק אם הוא יכול להצליח בשדים האדומים: "הוא בהחלט יכול להיות הקש האחרון במנצ'סטר יונייטד. אם ההחתמה הזו תסתיים גם כן כאסון, וודוורד וסולשיאר בצרה גדולה. אל תבינו אותי לא נכון, הוא יכול להפוך להצלחה גדולה, אבל זו עסקה שיכולה להפוך לבדיחה הגדולה שהפרמיירליג ראתה".

עוד טען מרסון: "רק הזמן יגיד, אבל תזכרו את העונה האחרונה שלו בווטפורד, אז הוא הבקיע פעם אחת ב-18 משחקים לפני שנמכר. ובסין הוא הפך לעצלן. שמעתי גם כאלה שמשווים את הבאת איגהלו לזו של הנריק לארסון בשלהי הקריירה, אבל אי אפשר להשוות בכלל כי לארסון היה שחקן ברמה עולמית, שזכה בתארים ולקח חלק בטורנירים הכי גדולים, ולאיגהלו אין שום דבר מזה בקורות החיים. לדעתי, אם זה לא יעבוד, זה רק יוסיף לחץ כי גם על ההעברות שופטים אותך, לא רק על תוצאות".

נזכיר כי לראשונה העונה נערכת פגרת חורף בפרמיירליג ועל כן המחזור ה-26 שיחל היום  ב-14:30 (אברטון נגד קריסטל פאלאס, ישיר בספורט1) יתפרש על פני שבועיים ומנצ'סטר יונייטד תשחק רק ביום שני הבא נגד צ'לסי. זהו משחק קריטי עבור יונייטד השביעית, מפני שהיא בפיגור שש נקודות מצ'לסי הרביעית והפסד עלול לסיים עבורה את חלום המקום הרביעי וליגת האלופות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי