ראשון בפרמיירליג: מנצ'סטר סיטי תתפוצץ על ווסטהאם?

פפ גווארדיולה, סרחיו אגוארו
פפ גווארדיולה, סרחיו אגוארו | LINDSEY PARNABY/AFP via Getty Images

הסיטיזנס ייצאו לפגרת החורף לאחר משחק נגד הפטישים (החל מ-18:20 בספורט2), עוד קודם לכן תארח שפילד יונייטד את בורנמות' המתאוששת (15:50 בספורט2)

(גודל טקסט)

המחזור ה-26 בפרמיירליג ייצא לדרך כבר היום ב-14:30 כאשר אברטון תארח את קריסטל פאלאס (ישיר בספורט1), אבל כידוע העונה תיערך לראשונה פגרת חורף בממלכה ועל כן רק ארבעה משחקים ייערכו היום ומחר, עוד שישה החל מסוף השבוע הבא וכך המחזור יתפרש על פני שבועיים.

בנוסף למפגש של הטופיז נגד העיטים היום, ב-19:30 תארח ברייטון את ווטפורד (נישיר בספורט1) ומחר תארח שפילד יונייטד את בורנמות' (16:00 בספורט2) וב-18:30 האלופה מנצ'סטר סיטי תפגוש את ווסטהאם ודייויד מויס (18:30 בספורט2).

מנצ'סטר סיטי – ווסטהאם (החל מ-18:20, ישיר בספורט2)
אחרי שהפסידה בלונדון 2:0 לטוטנהאם בשבוע שעבר, משחק שיצא משליטה עבור הסיטיזנס ברגע שאולקסנדר זינצ'נקו הורחק בדקה ה-60, ובמהלכו היא גם איבדה את ראחים סטרלינג שייעדר בשבועות הקרובים, נראה שהתכולים יתרכזו מעתה בעיקר בליגת האלופות. עם כל הכבוד לשמינית גמר הגביע האנגלי שם היא צפויה לעבור את שפילד וונסדיי ולגמר גביע הליגה נגד אסטון וילה ב-1.3, פפ גווארדיולה ושחקניו במרחק של 14 נקודות מטוטנהאם הרביעית ו-22 מהמוליכה ליברפול, כך שעל אליפות הם כבר לא חולמים וגם המקום בליגת האלופות בעונה הבאה נראה מובטח – ויהיה מאוד מעניין לראות כיצד הקבוצה תושפע מכך מחר על הדשא, לפני שתזכה לפגרת חורף קצרה.


במסיבת העיתונאים לקראת המשחק נגד הפטישים אמר גווארדיולה, שיזכה לקבל בחזרה לסגל את איימריק לאפורט, ג'ון סטונס ובנג'מין מנדי: "הפגרה שתגיע טובה לכולם, אבל יש לנו משחק קודם לכן ואנחנו נבוא כדי לעשות את העבודה. לסטרלינג יש פגיעה בהאמסטרינג והוא לא יהיה איתנו בשבועות הקרובים, נצטרך לראות איך הוא יהיה לקראת המשחק נגד ריאל מדריד (26.2). זו בבעיה עבורנו, אבל כך היה גם עם גונדואן בעונה הראשונה והעונה עם לאפורט".

לעומת זאת, לירוי סאנה שב לאימונים, אבל פפ אישר שזה עוד מוקדם עבורו להיכלל בסגל ונראה שהוא בונה בעיקר על סרחיו אגוארו: "אחרי חצי שנה בחוץ, אתה צריך לחזור לקצב ולבנות את הביטחון שלך בגוף ואת העצמות. זה לא כמו לחזור מפציעה בקרסול או בשריר. הוא זקוק לזמן. באשר לאגוארו, הוא אחד השחקנים הכי טובים בתולדות הליגה. למרות שהוא נפצע כמעט כל עונה, הוא תמיד מציג את הרמה הכי גבוהה שיש והוא בן אדם נפלא".


על הפער העצום שפתחה ליברפול: "בשנה שעברה אמרו שאנחנו קבוצה שאי אפשר לעצור אותה ושאף אחת לא יכולה לנצח אותנו. אני לא יודע מה יהיה בעתיד, אבל אנחנו נעשה את הכל כדי להוריד את הפער. בעונה שהגענו ל-100 נקודות (2017/18) היינו ביתרון 25 עליהם, עכשיו הם מובילים עלינו. זו המציאות".

לעומת האלופה המכהנת, ווסטהאם ממשיכה להתרסק גם תחת מויס. מאז ה-0:4 על בורנמות' לפני חודש ושבוע, הקבוצה לא ניצחה את כל חמשת משחקי הליגה שערכה ובשבוע שעבר אף שמטה יתרון 0:2 ו-1:3 בדרך ל-3:3 ביתי מול ברייטון, כך שהיא עדיין מתחת לקו האדום עם 24 נקודות, מרחק נקודה מאסטון וילה.


אגוארו יודע למה הוא בונה עליו. אגוארו עם תואר שחקן חודש ינואר (הליגה האנגלית)

שפילד יונייטד – בורנמות' (החל מ-15:50, ישיר בספורט2)
ההפתעה הכי נעימה של העונה בפרמיירליג התאוששה משני משחקים רצופים ללא ניצחון, בחוץ מול ארסנל ובבית מול מנצ'סטר סיטי יש לציין, עם 0:2 בגביע על מילוול ובשבוע שעבר היא ניצחה בלונדון 0:1 את קריסטל פאלאס וניצלה את התיקו של צ'לסי נגד לסטר כדי לצמק את הפער מהמקום הרביעי לחמש נקודות בלבד. כעת המדורגת שישית תפגוש את הדובדבנים של אדי האו, שניצחו בשני המחזורים האחרונים, את ברייטון ואסטון וילה בשני משחקי בית, ובכך קטעו רצף של שישה משחקים ללא ניצחון. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי