צפו: אברטון גברה 1:3 על קריסטל פאלאס, 1:1 בין ברייטון לווטפורד

שחקני אברטון חוגגים
שחקני אברטון חוגגים | Alex Livesey/Getty Images

הקבוצה של אנצ'לוטי חיברה ניצחון שני ברציפות ורחוקה נקודה אחת מטוטנהאם החמישית. ברנרד (18) כבש שער אדיר, בנטקה איזן (51). רישארליסון (58) החזיר את היתרון וקאלברט-לווין (88) חתם. הצרעות נותרו בקו האדום

(גודל טקסט)

כשבוע בדיוק לאחר הניצחון הדרמטי על ווטפורד, אברטון חזרה היום (שבת) לגודיסון פארק וניצחה 1:3 נהדר את קריסטל פאלאס במסגרת המחזור ה-26 בליגה האנגלית. הכחולים, שלא הפסידו כבר חמישה משחקים רצופים בפרמיירליג, רחוקים כעת נקודה אחת בלבד מטוטנהאם החמישית.

פתיחת המשחק של ה"טופיז" הייתה נהדרת, ולאחר מספר חיוביים הם גם מצאו את הרשת בדקה ה-18 – תיאו וולקוט פרת על האגף הימני והרים כדור טוב לעבר מרכז הרחבה וברנרד הברזילאי מצא את הרשת עם בעיטת יעף ברגלו הימנית.

בעלייה לחצי השני, הקבוצה הלונדונית הייתה דומיננטית יותר ובדקה ה-51 השיגה את שער השוויון כשכריסטיאן בנטקה הצליח להכניע את שוער נבחרת אנגליה ג'ורדן פיקפורד, שביצע טעות קריטית על קו השער. אברטון השיבה מהר מאוד את היתרון שלה, כשרישארליסון אסף את הכדור באזור קו מחצית המגרש, הצליח להטעות את גארי קייהיל ולכבוש בבעיטה שטוחה וחדה.


רישארליסון מול קייהיל. הברזילאי כבש לראשונה מאז שחזר מהפציעה (Michael Regan/Getty Images)

השחקנים בכחול ידעו היטב כיצד לשמור על היתרון היקר, ואף כבשו את השער השלישי בדקה ה-88, כשרישארליסון עלה גבוה מאוד לקרן, נגח למשקוף ודומיניק גאלברט-לווין הבקיע בכדור החוזר. בעקבות הניצחון השני ברציפות הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי הגיעה ל-36 נקודות בליגה, ובכך עקפה את מנצ'סטר יונייטד ו-וולבס, שישחקו רק בשבוע הבא.

ברייטון – ווטפורד 1:1 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
מאז פתיחת השנה החדשה והעשור החדש, ברייטון טרם רשמה ניצחון ואף הודחה מהגביע האנגלי לאחר שהפסידה לשפילד וונסדיי מליגת המשנה. הערב ה"שחפים" המשיכו את היכולת הרעה, אך הצליחו לחלץ נקודה חשובה נגד ווטפורד עם 1:1 ביתי. הקבוצה האורחת מלונדון הגיע למשחק כשהיא שקועה מתחת לקו האדום וחייבת כמה שיותר נקודות.

בדקה ה-19 שחקני ה"צרעות" מצאו את הרשת של מת'יו ראיין, כשעבדולאייה דוקורה הפגיז את הרשת מ-16 מטרים. ברייטון חיכתה עד הדקה ה-78 כדי למצוא את שער השוויון, שהגיע דווקא מרגלי שחקן יריב – עלירזה ג'האנבחש האיראני מסר כדור רוחב, אדריאן מריאפה הרחיק לשערו וקבע חלוקת נקודות במשחק.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי