מזג אוויר קיצוני במנצ'סטר, נדחה המשחק בין סיטי לווסטהאם

אצטדיון האיתיחאד במנצ'סטר
אצטדיון האיתיחאד במנצ'סטר | ווסטהאם, האתר הרשמי

המשחק במסגרת המחזור ה-26 בפרמיירליג אמור היה להיערך הערב, אולם סערה המתחוללת בעיר הובילה לביטול ההתמודדות מתוך חשש לביטחון השחקנים והאוהדים

(גודל טקסט)

מזג אוויר קיצוני באירופה מבטל משחקים בזה אחר זה. בהולנד ובבלגיה אישרו כבר אתמול שכל המשחקים יידחו, בגרמניה הודיעו היום על ביטול המפגש בין בורוסיה מנשנגלדבאך לקלן ולפני זמן קצר גם בפרמיירליג אישרו שהמשחק שתוכנן הערב באצטדיון האיתיחאד בין מנצ'סטר סיטי לווסטהאם נדחה.

בזמן שהמשחק בין שפילד יונייטד לבורנמות' צפוי להתקיים כמתוכנן (15:50 בספורט2), מנצ'סטר סיטי פרסמה כחמש שעות לפני משחק הבית מול ווסטהאם שבעקבות החמרה בתנאי מזג האוויר וסופה שזכתה לכינוי "סיארה" שמשתוללת בעיר, למען בטיחות האוהדים אין ברירה אלא לדחות את המשחק. 

בשלב זה עדיין לא ברור מתי ייערך המשחק, גם בשל העובדה שהפרמיירליג בימים אלה בפגרת החורף כך שכל משחקי המחזור ה-26 מתפרשים על פני שבועיים – ייתכן שהמשחק ייערך עוד השבוע או באמצע השבוע הבא, אולם שיקול המנוחה המגיע לשתי הקבוצות יצטרך להילקח בחשבון. נציין כי גם רבים ממשחקי ליגת הנשים בממלכה וכן אירועי ראגבי ומירוצי סוסים נדחו בשל הסופה.

יש לציין שנכון לכתיבת שורות אלה, "משחק העונה" בבונדסליגה בגרמניה בין באיירן מינכן לר.ב לייפציג (החל מ-18:50 בספורט4) ייערך כמתוכנן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי