מוריניו צפה בלייפציג מקרוב: "אני מאושר, כל מי שאומר אחרת – מחפש כותרות"

ז'וזה מוריניו, שחקני טוטנהאם
ז'וזה מוריניו, שחקני טוטנהאם | Catherine Ivill/Getty Images

בזמן הפגרה, "המיוחד" המריא לגרמניה ועקב אחר היריבה הבאה של הספרס בצ'מפיונס והכחיש חרטה על קבלת הג'וב: "העונה הזו קשה, ואם זה לא היה ככה - זה לא היה בשבילי". וגם: סון, מורה והסבר לתספורת החדשה

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

טוטנהאם, כך נראה, נמצאת ברגע הטוב ביותר שלה העונה. הקבוצה השיגה ניצחון ליגה שני ברציפות, 0:2 יוקרתי על מנצ'סטר סיטי והמשיכה עם העפלה לשלב שמינית גמר הגביע האנגלי לאחר 2:3 קשה על סאות'המפטון. שחקני הספרס עדיין בחופש, עד למשחק בשבת בווילה פארק, אך ז'וזה מוריניו העדיף לעבוד והמריא לגרמניה כדי לצפות במשחקה של לייפציג נגד באיירן מינכן שהסתיים בתיקו מאופס. לייפציג היא כמובן היריבה של התרנגולים בשמינית גמר ליגת האלופות.

מוריניו אמר: "זה מאוד חשוב להיות נוכח במגרש, לראות את הפרטים הקטנים, אפילו את החימום, דברים שאין בטלוויזיה או בווידאו. זו חוויה אחרת, לא יכולתי לפספס את ההזדמנות. השחקנים היו צריכים חופש כמה ימי חופש לגוף ולנפש. הם היו זקוקים למנוחה אבל זה לא בשבילי. הדרך הטובה ביותר עבורי הייתה לנסות לעזור לקבוצה".

בטור בעיתונות האנגלית כתב פול מרסון שמוריניו מתחרט על כך שלקח את הג'וב בטוטנהאם והפורטוגלי הכחיש: "אני שמח מאוד במועדון, אתם מכירים אותי. ברור שקשה, אבל אם זה לא היה קשה זה לא היה בשבילי. אני אוהב את השחקנים ויש לי איתם יחסים טובים (התייחס להחלפתו של יאן ורטונחן). אם רואים ממני פרצוף חמוץ זה בגלל תוצאה לא טובה, אני לא יכול לשנות את עצמי. אני מחכה בקוצר רוח למשחקים הבאים ועוד יותר למה שיהיה בעונה הבאה, מחכה להתחיל לעבוד איתם מחודש יולי".

על ג'ון טרי, עוזר מאמן אסטון וילה, היריבה הבאה של הספרס: "יש שחקנים שיכולים לקבל עבודה מייד, בלי להוכיח כלום, שלא כמו בעבר. הוא היה יכול לבחור בדרך הזו אבל העדיף לבחור להיות עוזר, להגיע לאט לאט לפרמיירליג. אני גאה בדרך שהוא עושה את הדברים".

למעשה, אם העונה הייתה מתחילה מאז כניסתו של מוריניו לתפקיד, טוטנהאם הייתה רביעית, בשוויון נקודות עם לסטר ושתיים פחות ממנצ'סטר סיטי. "אנחנו כקבוצה מראים בשבועות האחרונים מנטליות מנצחת. העונה הזו הייתה קשה עבור הבחורים. הם איבדו את הקפטן הוגו לוריס לתקופה ארוכה והייתה עוד שרשרת פציעות, אבל התאוששנו. הקבוצה גורמת לי לגאווה. שחקנים כמו סון ולוקאס מורה מגיעים עד קצה גבול היכולת שלהם, הרוח מדהימה".

לסיום התייחס לתספורת החדשה שלו: "נרדמתי (על הכיסא במספרה) וכשהתעוררתי זה היה כל כך גרוע עד שביקשתי את השיער בחזרה. אני מקווה שהוא יצמח שוב, ומהר".

מוריניו עם סון. המאמן מרוצה בספרס (Catherine Ivill/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי