דיווח: באיירן תציע לליברפול 75 מיליון ליש"ט תמורת פירמינו

רוברטו פירמינו
רוברטו פירמינו | Clive Brunskill/Getty Images

לפי ה'סאן', הברזילאי, לו חוזה עד 2023 באנפילד, נמצא על הכוונת של הבווארים. מוליכת הפרמיירליג שבה לאימונים, מאנה ומילנר צפויים לעמוד לרשותו של קלופ כבר בשבת נגד נוריץ' (19:30, ישיר בספורט1)

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

אחרי קרוב ל-40 משחקים בכל המסגרות ללא מנוחה ועדיין ללא הפסד בפרמיירליג, שחקני ליברפול נהנו מחופשה בת שבוע ושבו היום (שני) למתחם האימונים במלווד. כזכור, לליברפול היה משחק חוזר בגביע האנגלי נגד שרוסברי טאון באמצע השבוע שעבר, אבל אותו ניהל מאמן קבוצת המילואים ניל קריצ'לי והוא הוביל את המייטירדס לשמינית הגמר רק עם החבורה הצעירה שלו מדי שבוע, ללא מעורבות שחקני הקבוצה הראשונה על שלל כוכביה – ממוצע הגיל במשחק היה קצת מעל 19.

היום שבה ליברפול לאימונים לקראת המשחק ביום שבת בנוריץ' (19:30, ישיר בספורט1) ועל כר הדשא באימון נצפו גם שני השחקנים שהיו פצועים לאחרונה, ג'יימס מילנר וסאדיו מאנה. הקשר בן ה-34 היה מושבת מתחילת חודש ינואר בעקבות פציעה שספג בדרבי נגד אברטון ואילו הכוכב הסנגלי הוחלף לאחר כחצי שעה במשחק נגד וולבס והחמיץ כתוצאה מכך את שני הניצחונות האחרונים שהעלו את הפער בפסגת הפרמיירליג ל-22 נקודות הפרש, נגד ווסטהאם וסאות'המפטון. מאנה, עוד לפני שיצא לחופשה, היה בספרד ושם ערך טיפולים.

מי שעדיין לא חזר לאימונים הוא הקשר שרדאן שאקירי שפצוע ברגלו, אבל פרט לכך צפויים לעמוד לרשות המנג'ר יורגן קלופ כל שחקני הסגל לקראת תקופה עמוסה במיוחד של שמונה משחקים בחודש, כולל מפגש הגביע נגד צ'לסי ומשחקי ליגת האלופות נגד אתלטיקו מדריד. נזכיר כי ליברפול זקוקה לשישה ניצחונות בלבד כדי להבטיח את זכייתה באליפות ראשונה מזה 30 שנה.

בנושא אחר, ב'סאן' הבריטי נכתב שליברפול עלולה לאבד בקיץ את רוברטו פירמינו, שמבוקש על ידי באיירן מינכן. לפי הדיווח, הבווארים מתכננים להציע למוליכת הפרמיירליג כ-75 מיליון ליש"ט בתמורה לחלוץ נבחרת ברזיל, כשהמטרה של אלופת גרמניה היא לרענן את החלק הקדמי, אותו מוביל בגאון רוברט לבנדובסקי שיחגוג בקיץ 32. שני שחקנים נוספים שהוזכרו כמועמדים הם טימו ורנר ולירוי סאנה, שכידוע מחוזרים על ידי באיירן כבר תקופה ארוכה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי