דיווח: ואן דייק יקבל הצעה לחוזה חדש, לוברן: "רוצים להיות כמו בארסה של פפ"

וירג'יל ואן דייק, רוברטו פירמינו
וירג'יל ואן דייק, רוברטו פירמינו | Michael Regan/Getty Images

מעוז ההגנה של ליברפול שלא החמיץ אף דקה העונה בפרמיירליג, יזכה לשדרוג בשכרו כדי להבטיח את עתידו באנפילד. הקרואטי משוכנע: "למה שלא נהיה אחת הקבוצות הגדולות בכל הזמנים? יש לנו רעב בלתי נגמר וצוות מנצח"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ליברפול חווה עונה קסומה, זה לא סוד. הקבוצה של יורגן קלופ מרגישה את האליפות ממשמשת ובאה עם פער היסטורי בצמרת (22 נקודות), העפילה לשמינית גמר ליגת האלופות ותתמודד גם בשמינית גמר הגביע האנגלי. אין ספק שלצד ההתקפה הנהדרת שלה, אחד מיסודות ההצלחה הוא וירג'יל ואן דייק שסגר קצת יותר משנתיים בקבוצה ופשוט שינה את המועדון. לפי הדיווחים באנגליה, לאוהדי אלופת אירופה יש בשורות טובות.

 
 
לפי "Football Insider", על אף שהבלם מחזיק בחוזה עד 2023, בליברפול כבר עובדים על חוזה לחדש שנה בעסקה של 50 מיליון ליש"ט במצטבר. הבלם מרוויח כרגע 125 אלף פאונד בשבוע וצפוי לזכות לשדרוג של 20% בשכרו, כך שישתכר כ-150 אלף ליש"ט בשבוע. 
 
 
"החוזה החדש שלו נמצא בעדיפות עליונה מצד ההנהלה", נכתב בדיווח. ואן דייק לא החסיר העונה ולו דקה אחת בכל 25 משחקי הליגה. הוא רשם עוד שש הופעות בליגת האלופות ושלושה משחקים נוספים באליפות העולם למועדונים, הסופר קאפ האירופי ומגן הקהילה. הפרסום על שיחות לחידוש חוזהו הגיע מספר ימים לאחר שנטען כי יובנטוס תעשה ככל שביכולתה כדי לצרפו בקיץ, בטענה שההולנדי מיצה את עצמו באנפילד ורוצה לעזוב – ידיעה שכרגע נראית כלא אמינה בעליל.

מעוז ההגנה בדרך לחוזה חדש? (PAUL ELLIS/AFP via Getty Images)
 
 
אלופת אירופה תחזור לשחק ביום שבת הקרוב לאחר פגרה בת שבועיים (קבוצת המילואים הצליחה לנצח את שרוסברי בגביע האנגלי), כשתתארח בנוריץ' (19:20, שידור ישיר בספורט1). בינתיים, בלם אחר של הקבוצה, דיאן לוברן, הפגין שאפתנות גדולה בראיון ל"סקיי ספורטס" וסיפר שליברפול הזו רוצה להיזכר כאחת הקבוצות הגדולות בכל הזמנים.
 
 
לוברן אמר: "הייתי כאן מההתחלה, גם עם יורגן קלופ לקח לנו לא מעט זמן, תוך שנתיים-שלוש בנינו הכל. בשנה שעברה פספסנו בנקודה אחת. אנחנו יודעים כעת בדיוק מה אנחנו רוצים לעשות. ברצלונה זכתה ב-20 תארים בערך בארבע שנים [הנתון הנכון: 14 תארים]. למה שלא נעשה את זה גם אנחנו? אני חושב שאנחנו יכולים לעשות את זה ואני רוצה שייזכרו אותנו ככה. אנחנו עדיין רעבים, חמדניים, ובכך אנחנו מיוחדים".
 
 
קבוצות אחרות היו מורידים את הרגל מהגז עם יתרון של 22 נקודות אבל אנחנו לא מסתכלים על הפער הזה בכלל אלא ממוקדים משחק אחר משחק, וזו הדרך הטובה ביותר להתכונן. זו חוויה טובה מאוד עבור הצעירים וניסיון נכון עבורם להבין שגם אם אתה בפסגה אתה חייב לעבוד קשה כאילו אתה במקום האחרון".
 
 

ליברפול אלופת אירופה. לוברן בטוח זו רק ההתחלה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי