באנגליה ממליצים לסאנצ'ו: תחתום במנצ'סטר יונייטד

ג'יידון סאנצ'ו
ג'יידון סאנצ'ו | Dean Mouhtaropoulos/Bongarts/Getty Images

הפרסום שהכוכב הצעיר יעזוב את דורטמונד עורר הדים בממלכה ובSkySports פרסמו סקר בו שאלו איפה כדאי לשחקן לחתום - התשובה מפתיעה. קראגר: "לאורך זמן, התשלום עליו ייראה זול"

(גודל טקסט)

הפרסום אתמול (רביעי) שג'יידון סאנצ'ו צפוי לעזוב את דורטמונד בקיץ הכה גלים באנגליה. בכל כלי התקשורת בממלכה התעסקו בכוכב הצעיר, שיחגוג בחודש הבא 20, שסיפק עד כה מספרים מדהימים העונה – 15 שערים ו-17 בישולים ב-29 משחקים בכל המסגרות.

צ'לסי, מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד וליברפול מתעניינות בשחקן, שרשם כבר 11 הופעות בנבחרת הבוגרת של אנגליה, בהן כבש פעמיים ובישל עוד ארבע פעמים. אם וכאשר השחקן אכן יעבור לאחת מהקבוצות הללו, הוא צפוי להפוך לשחקן היקר בתולדות הפרמיירליג.

ב-SkySports פרסמו סקר בו הצביעו למעלה מ-100 אלף איש ושאלו לאיזו קבוצה כדאי לו לעבור מבין הארבע הנ"ל. התשובה, אולי באופן מפתיע, היא השדים האדומים, קיבלו 39% מהקולות. ליברפול קיבלה 29%, צ'לסי 21% ואילו הסיטיזנס (אותם עזב ב-2017 תמורת קצת פחות משמונה מיליון יורו) קיבלו 11% בלבד.


ג'יידון סאנצ'ו חוגג. מה היעד הבא שלו? (Lars Baron/Bongarts/Getty Images)

מי שסיפק ציטוטים בנוגע לסאנצ'ו הוא אחד מהסמלים הכי גדולים של ליברפול, ג'יימי קארגר, שמאוד היה רוצה לראות את השחקן מגיע למייטי רדס של יורגן קלופ. "ברור לכולם שמדובר באחד השחקנים הצעירים הכי טובים היום בכדורגל העולמי, בטח אם מסתכלים על הסטטיסטיקות שלו", אמר בלם העבר.

"אין ספק שהוא יהיה השם הכי חם בקרב הקבוצות הגדולות של אנגליה בקיץ ואני חושב שהוא יהיה להיט. כמובן ששום דבר לא בטוח, אבל רואים איך משחק בקבוצה גדולה מליגה גדולה. שבוע אחרי שבוע – המספרים שלו פנטסטיים והגיל שלו מושלם", הוסיף קראגר.

שחקן העבר סיפק לסיום השוואה מעניינת: "כשמסתכלים על איך שראחים סטרלינג התפתח במנצ'סטר סיטי, זה מרגיש שיכול לקרות עם סאנצ'ו משהו דומה מבחינת שערים ובישולים. לדעתי, למרות שיהיה צריך לשלם עליו הרבה כסף, לאורך זמן המחיר ייראה זול. זה שחקן שאתה יכול לשמור אותו ל-10 שנים במועדון".


ג'יימי קראגר (Michael Regan/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי