קלופ: "זה נכון שאי אפשר להפסיד הרבה, אבל נרוויח המון מהפגרה"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Michael Regan/Getty Images

מנג'ר ליברפול התייחס לפגרת החורף, בזכותה שחקניו נחו כשבוע לפני המשחק בנוריץ' (שבת, 19:30 בספורט1): "האימונים נראים אחרת, שחקנים התאוששו והטעינו מצברים". מאנה צפוי לפתוח, גם מילנר חוזר לסגל

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

המחזור ה-26 בפרמיירליג, הארוך בהיסטוריה כתוצאה מפגרת החורף הראשונה בתולדות הליגה, יימשך הערב כאשר וולבס תארח את לסטר (21:50 בספורט2), אבל יגיע לשיאו מחר כאשר ליברפול תתארח אצל נועלת הטבלה נוריץ' (19:30, ישיר בספורט1) ועוד קודם לכן סאות'המפטון תארח את ברנלי (14:30 בספורט1).

רק שלושה משחקים נערכו במסגרת המחזור שהחל בשבת שעברה, המפגש בין מנצ'סטר סיטי לווסטהאם נדחה עקב תנאי מזג האוויר הקשים וייערך ביום רביעי הקרוב, אבל יש לציין שסופה חדשה שזכתה לשם "דניס" צפויה להשתולל ממחר, כך על פי תחזיות מזג האוויר, אולם בשלב זה אין סכנה שיבוטלו המשחקים, שאם ייערכו כמתוכנן ייערכו בצל רוחות חזקות וגשמים.

דחיית המשחק של סיטי מול ווסטהאם משמעותו שליברפול תוכל לפתוח מחר פער של 25 נקודות בפסגה על מנצ'סטר סיטי. ערב המשחק של המייטירדס אצל הקנריות הם ביתרון 22 נקודות, יתרון שיא בהיסטוריית הפרמיירליג, ובהנחה שלא יהיו הפתעות נוספות בליגה – שישה ניצחונות, כולל על נוריץ', יבטיח ליורגן קלופ ושחקניו אליפות ראשונה מזה 30 שנה. האדומים יתייצבו אצל נוריץ' בסגל כמעט מלא, כשהיחיד שיחסר הוא שרדאן שאקירי – המשמעות היא שסאדיו מאנה וג'יימס מילנר, ששבו לאימונים השבוע, ייכללו בסגל והסנגלי אף צפוי לשוב להרכב אחרי שהחמיץ את הניצחונות על ווסטהאם וסאות'המפטון, זכר לפציעתו המוקדמת במשחק נגד וולבס.

המגן אנדי רוברטסון אמר על חזרת מילנר ומאנה: "לקבל את השניים האלה בחזרה זה מדהים, הופך את הסגל שלנו שוב לחזק מאוד. זה נהדר שכמעט כולם כשירים לחלוטין ובתקווה שכך יהיה גם עד סוף העונה".  

במסיבת העיתונאים לקראת היציאה לנוריץ', קלופ התבקש גם להתייחס להודעת ההתאחדות המצרית על כך שבכוונתה לזמן את מוחמד סלאח למשחקים האולימפיים הקיץ בטוקיו: "אם אני רוצה לאבד שחקן חשוב במחנה קדם העונה? לא. ברור שלא. אותנו אף אחד לא עדכן בנושא, אבל אלה המשחקים האולימפיים ואני איש ספורט, אז נראה כיצד נוכל להסתדר עם זה".

על פגרת החורף: "אני יכול לראות הבדל באימונים (מלפני הפגרה), אבל זה לא משהו שקשור לנוריץ'. אנחנו רוצים לנצח כל משחק ונילחם לשם כך. אנחנו מתאמנים טוב ורוצים להמשיך כך עד סוף העונה. אנשים אולי חושבים שיהיה לנו קל בנוריץ' כי הם מסתכלים על הטבלה ולא על שום דבר אחר, אבל זו קבוצה שיכולה לסבך אותנו. המנוחה נועדה כדי להטעין מצברים ולהתאושש, וזה נכון שאנחנו לא יכולים להפסיד יותר מדי בשבוע, אבל נוכל להרוויח המון מהפגרה וזה מאוד חשוב לנו".

באמצע השבוע ליברפול גם תפגוש בשמינית גמר ליגת האלופות את אתלטיקו מדריד ועל כך קלופ סירב לדבר בהרחבה, אבל הוא כן התייחס לרגע המרגש ביותר שלו מאז הגיע לאנפילד: "גמר ליגת האלופות הסתיים בצורה הכי יפה שאפשר וזה משהו שלעולם לא אשכח. זה הגמר הראשון שניצחונו ובתקווה שלא האחרון. אנחנו נפגוש את אחת הקבוצות החזקות בעולם, אבל כרגע אני לא חושב על זה. מיום שני ניכנס למוד ליגת האלופות".


מאנה במשחק נגד וולבס. צפוי לשוב להרכב (Catherine Ivill/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי