ראשון בפרמיירליג: טוטנהאם אצל וילה, ארסנל נגד ניוקאסל

סטיבן ברחווין
סטיבן ברחווין | Catherine Ivill/Getty Images

התרנגולים יתארחו בבירמינגהאם במטרה לשוב למקום החמישי, דלה עלי עוד יעמוד לרשות מוריניו: "ההתאחדות לא צריכה להרחיק אותו", אמר מוריניו. עוד קודם לכן, התותחנים שבו מדובאי ויארחו את המגפייז בקרב מרכז טבלה

קבוצות: ארסנל טוטנהאם
(גודל טקסט)

המחזור הארוך בתולדות הפרמיירליג יימשך גם מחר (ראשון), כאשר שתי הלונדוניות ארסנל וטוטנהאם יעלו לשחק במסגרת המחזור ה-26: התותחנים יארחו את ניוקאסל (החל מ-18:20 בספורט1) ובבירמינגהאם תארח אסטון וילה את טוטנהאם (החל מ-15:50 בספורט1).

אסטון וילה – טוטנהאם (החל מ-15:50 בספורט1)
חודשיים לא קלים עוברים על אסטון וילה. היא איבדה את השוער טום היטון ואת ווסלי, נקלעה לרצף שלילי ולא הצליחה לחבר שני ניצחונות רצופים בליגה מאז אוקטובר. כעת, עם החזרה מפגרת החורף, וכשהיא נקודה בלבד מעל לקו האדום, היא תארח את ז'וזה מוריניו ושחקניו שיצאו לפגרה עם 0:2 אדיר על מנצ'סטר סיטי ולאחר מכן גם רשמו מהפך אדיר בדרך ל-2:3 על סאות'המפטון בדרך לשמינית גמר הגביע האנגלי.

ביום רביעי טוטנהאם כבר תארח את לייפציג במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות, אבל מוריניו, שגם כך עדיין חסר את הארי קיין שעשוי לשוב סביב אפריל, לא צפוי לבצע שינויים וימשיך בהתקפה עם לוקאס מורה ויונג מין סון. סטיבן ברחווין, שכבש ב-0:2 על סיטי, צפוי גם כן להמשיך בהרכב לצד ג'ובאני לו צ'לסו שזכה השבוע ממוריניו לשבחים: "הוא יכול לשחק בכל עמדה במגרש. מספר 8, מספר 10, לצד ווינקס – הוא יכול גם לשחק בימין ובשמאל. הוא שחקן מאוד איכותי ועם אישיות מרשימה".

דלה עלי עלול לספוג הרחקה מקרוב, אבל עוד יעמוד לרשות "המיוחד" במשחק: "לא נחוץ להרחיק אותו, כי זה שחקן שמבין את הסיטואציה, הוא בחור טוב ואפילו משחק בחדר ההלבשה עם בחור אסיאתי שהוא אוהב מאוד", אמר המנג'ר. ניצחון של טוטנהאם ישיב אותה למקום החמישי, ממנו צפויים להעפיל בסוף העונה לליגת האלופות בשל הרחקת מנצ'סטר סיטי מהמפעל.


עלי. עלול לספוג הרחקה, אבל מחר הוא ישחק (Shaun Botterill/Getty Images)

ארסנל – ניוקאסל (החל מ-18:20 בספורט1)
בעוד שמנג'רים רבים נתנו לשחקניהם מספר ימי מנוחה לאור פגרת החורף, מיקל ארטטה ניצל אותה כדי לקחת את הסגל לדובאי למחנה אימונים קצר. אז התותחנים שבו ממזג האוויר החם בחזרה ללונדון ואחרי ארבע תוצאות תיקו רצופות בליגה ועוד לפני שיצאו ליוון ויתארחו ביום חמישי בפיראוס נגד אולימפיאקוס בליגה האירופית, הם ינסו לטפס ממרכז הטבלה – כרגע הם במקום העשירי – וגם לברוח למגפייז שצמודים אליהם, כל אחת עם 31 נקודות.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, ארטטה אישר שריס נלסון ובוקאיו סאקה הצעירים כשירים למשחק, כמו גם סיאד קולאשינאץ. הופעת בכורה עדיין לא יערוך הבלם פבלו מארי, מי שהגיע בינואר מברזיל ועשוי לשחק לראשונה ביום חמישי. בחוד ימשיכו לשתף פעולה אלכסנדר לקאזט ופייר אמריק אובמיאנג, שכבר חזר מהשעיה במשחק הקודם שהסתיים ב-0:0 נגד ברנלי.


מנגד, סטיב ברוס, מנג'ר ניוקאסל, אישר שג'ואלינטון כשיר אחרי שנפגע במשחק הגביע באוקספורד, בעוד החלטה לגבי מוטו ודווייט גאייל תתקבל בסמוך למשחק. אנדי קארול יישאר משחק נוסף מחוץ לסגל כתוצאה מפציעה. כאמור המגפייז צמודים לתותחנים בטבלה וגם הם עם שתי תוצאות תיקו רצופות ושלוש בארבעת המשחקים האחרונים. בגביע האנגלי שרדה הקבוצה מותחן מול אוקספורד יונייטד מהליגה השלישית – היא איבדה יתרון 2:2 משערים בדקות 84 ו-94, אבל עמוק בהארכה, בדקה ה-116, ניצחה משער של אלן סנט מקסימין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי