האיש שיציל אותה מהעונש? סיטי מינתה את העו"ד שעצר את הברקזיט

דייויד פאניק
דייויד פאניק | TOLGA AKMEN/AFP via Getty Image

דייויד פאניק, שייצג את ג'ינה מילר פעמיים מול ראשי ממשלת בריטניה, ייצג את הסיטיזנס בערעור מול אופ"א בתקווה להמתקת העונש עוד לפני סוף העונה. יקבל 20 אלף פאונד ביום לכיסוי ההוצאות המשפטיות

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

רגע לפני שתפגוש הערב (שבת) את לסטר (19:15, שידור ישיר בספורט1), מנצ'סטר סיטי אולי מצאה את הפתרון לעונש החמור שספגה מאופ"א. התכולים כבר הודיעו שיערערו על העונש חסר התקדים שהגיע בעקבות "הפרה חמורה" של חוקי הפייר פליי הפיננסי – קנס של 30 מיליון יורו והשעיה לשנתיים מליגת האלופות.

כעת, התכולים אולי מצאו את מי שיעזור להם להמתיק מעט את ההחלטה. מדובר בעורך הדין דייויד פאניק, אותו שכר המועדון, כך פי ה"מירור". פאניק הוא אחד מעורכי הדין הבכירים בבריטניה והוא גויס בכדי להוביל את המשפט, זאת אחרי שבעבר עצר פעמיים את הברקזיט.

ראשי סיטי מאמינים שמומחיותו המשפטית תעזור למועדון לפתור לפחות חלק מהבעיות שנוצרו בעקבות העונש. פי פי הדיווח, פאניק יקבל לא פחות מ-20 אלף פאונד מהמועדון ביום בכדי לכסות על הוצאות המשפט.

המטרה המוכרזת של המועדון היא להביא לביטול העונש עוד לפני סיום העונה, זאת בכדי להתכונן בצורה טובה יותר לעונה הבאה שהתמלאה בחוסר ודאות לאחר העונש של אופ"א, גם מבחינת השחקנים וגם מבחינת המאמן פפ גווארדיולה, זאת על אף שהספרדי הצהיר שיישאר גם אם הערעור לא יתקבל.


גווארדיולה (LINDSEY PARNABY/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי