צפו: שמייכל הדף פנדל לאגוארו, אך ז'סוס העניק 0:1 לסיטי בלסטר

גבריאל ז'סוס, ריאד מאחרז
גבריאל ז'סוס, ריאד מאחרז | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

משחקי השבת בפרמיירליג ננעלו עם המפגש בין המדורגת השנייה לשלישית, כאשר האלופה ניצחה משער דרמטי של הברזילאי אחרי פריצה מסחררת של מאחרז בדקה ה-80. הארגנטיני עוד קודם החמיץ מהנקודה הלבנה והוחלף

(גודל טקסט)

כבר נראה היה שליברפול תצא המנצחת הגדולה של הערב (שבת) בפרמיירליג גם בלי לשחק, אחרי שבמשך 80 דקות לא הצליחו לסטר סיטי ומנצ'סטר סיטי להכניע אחת את השנייה וגם כשהאלופה זכתה בבעיטת פנדל הייתה זו ידו של קספר שמייכל על העליונה והוא הדף את הבעיטה של סרחיו אגוארו, אבל בסופו של דבר פריצה אדירה של ריאד מאחרז סידרה לגבריאל ז'סוס את שער הניצחון והסיטיזנס השיגו 0:1 בלסטר בקרב בין המדורגת שנייה לשלישית.

ביום רביעי ייצאו פפ גווארדיולה וחניכיו לסנטיאגו ברנבאו למשחק חוץ מול ריאל מדריד בשמינית גמר ליגת האלופות, מפעל ממנו בשלב זה הם מורחקים לשנתיים הבאות החל מהקיץ, אבל בינתיים העונש שהושת עליהם לפני שמונה ימים לא מפריע לריצה שלהם. הפער מהפסגה, שם ניצבת ליברפול, עדיין אסטרונומי ועומד על 19 נקודות עד שהמוליכה תפגוש את ווסטהאם ביום שני (22:00 בספורט1), אבל מאז ההרחקה היא לא התקשתה ב-0:2 על ווסטהאם והערב כאמור הצליחה להשיג 0:1 דרמטי בלסטר.

נקודת המפנה במשחק הגיעה בדקה ה-62, אז סרחיו אגוארו מצא את עצמו מול קספר שמייכל. הארגנטיני, מלך שערי הסיטיזנס, בעט כדור רע מאוד למרכז השער והדני הצליח להדוף אותו. גווארדיולה הגיב בדקה ה-77 והעלה מהספסל את גבריאל ז'סוס במקום אגוארו, ובסך הכל שלוש דקות חלפו והברזילאי הכניע מקרוב את שמייכל וקבע את תוצאת המשחק. היה זה למעשה שער סולו של ריאד מאחרז, שפריצה אדירה שלו הסתיימה במסירה לברזילאי שמקרוב כבש. צוות ה-VAR עוד בחן נבדל אפשרי, אבל השער היה כשר למהדרין ואכן אושר.

בזכות הניצחון, מנצ'סטר סיטי ביתרון שבע נקודות על פני לסטר לאחר 27 מחזורים בפרמיירליג ואם לא יורידו לה נקודות כחלק מהעונשים שיינתנו לה על הפרת חוקי הפייר פליי הפיננסי, נראה שהיא תסיים סבמקום השני. לסטר, לעומתה, במרחק שש נקודות בלבד מצ'לסי הרביעית.


ז'סוס חוגג שער ניצחון בלסטר (Laurence Griffiths/Getty Images)


אגוארו עוד החטיא לפני כן מהנקודה הלבנה (Laurence Griffiths/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי