"12 נקודות בלבד מזכייה בתואר כבר במרץ": השיאים של ליברפול בדרך לאליפות

וירג'יל ואן דייק , ג'ורג'יניו ווינאלדום
וירג'יל ואן דייק , ג'ורג'יניו ווינאלדום | Clive Brunskill/Getty Images

לאחר המהפך הגדול בדקות הסיום נגד ווסטהאם, בממלכה שוב לא נשארו אדישים: "הקבוצה הזו חולפת על פני כל מכשול, מתגברת על פחד ורודפת אחרי כל שיא. רחוקה ארבעה משחקים מהתואר". קלופ: "המספרים פשוט מדהימים"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

האליפות המרשימה ביותר? ליברפול עשתה אמש (שני) צעד נוסף לעבר הזכייה בליגה האנגלית, לאחר שביצעה מהפך מרשים לקראת סיום המשחק וניצחה 2:3 את עוד ווסטהאם. כעת, המרסיסייד רחוקים חמישה משחקים מלהשוות את שיאה של ארסנל ה"בלתי מנוצחת" במשך 49 משחקים, כשלפי המצב כרגע בטבלה, 12 נקודות נוספות יספיקו להם גם לזכות באופן רשמי בתואר פרמיירליג ראשון.

בתקשורת האנגלית נכתב לאחר המשחק: "אי אפשר לעצור אותם. גם בערב לחוץ מאוד באנפילד, ליברפול מצאה את הדרך לנצח את ווסטהאם. הקבוצה הזו חולפת על פני כל מכשול, מתגברת על פחד ורודפת אחרי כל שיא. עונה היסטורית. היא תוכתר כאלופה עוד לפני סוף חודש במרץ כי פשוט אין קבוצה אחרת שיכולה לעצור אותה".

בנוסף, בתקשורת ציינו את השיאים שהשיגה הקבוצה של יורגן קלופ נגד הפטישים – ניצחון מספר 18 ברציפות במסגרת הליגה, בדיוק כמו מנצ'סטר סיטי של פפ גווארדיולה רק לפני שנתיים. ניצחון מספר 21 ברציפות בבית, אשר זהה לרצף שהשיגה ליברפול הגדולה של 1972. מתוך 108 נקודות אחרונות בליגה, ליברפול לקחה 106. ב"דיילי מייל" סיכמו: "ארבעה משחקים בלבד לתואר".


12 נקודות בדרך לזכייה בתואר עוד במרץ. שחקני ליברפול חוגגים נגד ווסטהאם (Clive Brunskill/Getty Images)

"לפני כמה שנים אמרתי שאני רוצה לכתוב את הסיפור שלנו וליצור היסטוריה משלנו. נראה שהשחקנים לקחו את כל מה שאמרתי ברציפות רבה". סיפר קלופ לאחר המשחק והודה: "זה כל כך מיוחד והמספרים פשוט מדהימים. אסור לנו לרדת עכשיו מהדרך שלנו והראש שלנו עסוק רק במשחק בקרוב בווטפורד, כשאנחנו יודעים שהוא לא יהיה קל"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי