גבריאל ז'סוס: "בקיץ ארצה ללכת גם לקופה וגם לאולימפיאדה"

גבריאל ז'סוס
גבריאל ז'סוס | JUAN MABROMATA/AFP via Getty Images

למרות שכבר הספיק לזכות בשני התארים, הברזילאי סיפר ב'אס' כי לא מתכוון לוותר על שום טורניר בקיץ: "אלו שני מפעלים מאוד גדולים". על המשחק נגד ריאל: "רגע שלא אשכח בחיים, אבל לא חושבים על השלב הבא"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

ביום רביעי מנצ'סטר סיטי ניצחה 1:2 את ריאל מדריד בסנטאיגו ברנבאו והשיגה מקדמה משמעותית לקראת הגומלין באתיחאד בעוד שלושה שבועות. הבלאנקוס הובילו 0:1 ובדקות הסיום התכולים הפכו את התוצאה, בעיקר בזכות גבריאל ז'סוס שעלה מהספסל, כבש את שער השוויון וגרם לפנדל שהשלים מהפך.

היום (שישי) ז'סוס התראיין ב'אס' הספרדי וסיפר על התחושות במשחק בבירת ספרד וכמובן מודע לכך שסיטי עשו עד כה רק חצי עבודה: "אני מאוד שמח, ברביעי הבקעתי את אחד השערים הכי חשובים שלי בקריירה. זה היה משחק קשה מאוד, כולנו מכירים גדולתה של ריאל מדריד ולכן אני בטוח שאזכור את הרגע הזה לנצח. אבל אנחנו לא חושבים שעלינו לשלב הבא, זו ריאל מדריד. יש לה המון איכויות ואנחנו צריכים להיות מרוכזים".

העלייה מהספסל: "אנחנו תמיד אומרים שלסיטי יש יותר מ-11 שחקנים, כל מי שלובש את המדים של הקבוצה צריך להיות מוכן לכל סיטואציה. הגעתי מוכן, וכשנודע לי שאני הולך לשחק עשיתי כמיטב יכולתי".


"אזכור את המשחק הזה לנצח". גבריאל ז'סוס (JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images)

האדום של סרחיו ראמוס: "אני רצתי לעבר השער וחטפתי מכה ברגל. ראמוס הוא אחד משחקני ההגנה הטובים בהיסטוריה ואני מכבד מאוד את הקריירה שלו. אני בסך הכל עשיתי את העבודה שלי ואני שמח שניצחנו".

מה הסיכויים שלכם לעבור: "אי אפשר לדבר על אחוזים כשאתה מתמודד מול קבוצה טובה כמו ריאל מדריד, בעלת היסטוריה ארוכה ואיכות. עשינו תוצאה טובה, אך עלינו להישאר מרוכזים כדי להבטיח את העלייה לרבע הגמר".


לא ממהר לעזוב את סיטי (Michael Regan/Getty Images)

עתידך במועדון: "יש לי חוזה במועדון עד 2023. אני מאוד מרוצה ממה שאני עושה. מהיכולת שלי לעזוב בקבוצה, אני שמח מאוד העונה בקבוצה ואינני חושב על עזיבה".

זכית גם בזהב באולימפיאדת ריו ב-2016 וגם בקופה אמריקה בברזיל. יש טורניר שאתה מעדיף ללכת אליו בקיץ: "מדובר בשני טורנירים מאוד גדולים ובעלי משמעויות שונות. למשחקים האולימפיים היו חשיבות מיוחד מכיוון שמעולם לא זכינו בזהב עד כה, וגם הקופה בקיץ הייתה מיוחדת כי היא התרחשה בברזיל. בקיץ אני ארצה ללכת לשניהם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי