שבת בפרמיירליג: ליברפול תשבור את שיא הניצחונות ברצף?

סאדיו מאנה
סאדיו מאנה | Clive Brunskill/Getty Images

קלופ ושחקניו מנפצים שיאים מדי שבוע ובמשחק החוץ מול ווטפורד הם יוכלו להגיע ל-19 ניצחונות רצופים ולעשות היסטוריה (החל מ-19:20 בספורט1). וגם: צ'לסי תתארח אצל בורנמות' אחרי התבוסה לבאיירן (16:50 בספורט1)

קבוצות: ליברפול צ'לסי
(גודל טקסט)

ליברפול זקוקה לארבעה ניצחונות בלבד כדי להבטיח רשמית את האליפות הראשונה שלה מזה 30 שנה, תואר שכבר לא נראה שיש כוח בעולם שיכול לקחת ממנה, אבל אחרי 27 מחזורים בפרמיירליג היא עדיין ללא הפסד. מחר (שבת) היא תתארח אצל ווטפורד הנאבקת על חייה (החל מ-19:20 בספורט1) ותנסה לפחות באופן זמני להגדיל את הפער בפסגה ל-25 נקודות, לאור העובדה שמנצ'סטר סיטי תשחק ביום ראשון בגמר גביע הליגה וטרם נקבע תאריך למשחק הליגה שנדחה לה מול ארסנל.

המחזור ייצא לדרך כבר הערב במשחק בין נועלת הטבלה נוריץ' ללסטר (22:00, ישיר בספורט2) ובנוסף לליברפול תהיה זו צ'לסי במוקד, כשתתארח אצל בורנמות' אחרי השלישייה שחטפה מבאירן מינכן בשמינית גמר ליגת האלופות (16:50, ישיר בספורט1).

ווטפורד – ליברפול (החל מ-19:20, ישיר בספורט1)
ביום שני כבר נראה היה שליברפול בדרך להפסד ראשון העונה בפרמיירליג, או לפחות מעידה שנייה העונה וראשונה באנפילד כשהיא נקלעה במחצית השנייה לפיגור 2:1 נגד ווסטהאם שמתחת לקו האדום, אבל מהפך משערים של מוחמד סלאח וסאדיו מאנה השיב אותה למסלול הניצחונות אחרי 1:0 לאתלטיקו מדריד בשמינית גמר ליגת האלופות כשבוע קודם לכן.

בכלל, ליברפול שבה מפגרת החורף הקצרה עם ניצחון דחוק 0:1 בנוריץ' ובסך הכל בשלושת משחקיה האחרונים רחוקה מלשכנע או להציג את יכולתה בחודשים הקודמים, אבל היא בוודאי מקווה לעבור בשלום את המפגש מול הצרעות שאחרי רצף ניצחונות סופרים כבר חמישה מחזורים ללא ניצחון, כשאת הנקודות היחידות חילצה בחוץ מול ברייטון (1:1) ובבית מול טוטנהאם לפני חמישה שבועות (0:0).


מאנה ואלכסנדר ארנולד אחרי המהפך מול ווסטהאם (Clive Brunskill/Getty Images)

אם ליברפול תנצח מחר את ווטפורד, היא תרשום את ניצחונה ה-19 ברציפות בפרמיירליג (מאז ה-1:1 נגד מנצ'סטר יונייטד בסיבוב הראשון) וזה יהיה שיא הליגה בכל הזמנים, אחרי שב-2:3 על ווסטהאם היא השתווה את השיא שהיה שייך למנצ'סטר סיטי. היא תיאלץ לעשות זאת ללא הפצועים שרדאן שאקירי, ג'יימס מילנר והקפטן ג'ורדן הנדרסון, אך פרט לכך נראה שיורגן קלופ יעלה עם ההרכב הקבוע.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, קלופ התייחס לדיווחים הרבים על צירופו האפשרי של חלוץ לייפציג טימו ורנר בעונה הבאה: "אין לי מה לומר על זה, אבל אם כבר שחקנים מדברים עלינו אז אני שמח לדעת שאלה דברים חיוביים ולא שליליים, כי שחקנים גם יכולים לומר שזה מועדון שהם לא יצטרפו אליו לעולם. זה נחמד, אבל אין לי מה לומר מעבר לכך".


ורנר. החמיא לליברפול, אולי לקראת מעבר בקיץ (Alex Grimm/Bongarts/Getty Images)

בורנמות' – צ'לסי (החל מ-16:50, ישיר בספורט1)
פרנק למפארד דיבר אחרי ה-3:0 הכואב לבאיירן מינכן שהיעדרותה של צ'לסי בשנים האחרונות מהרמות הכי גבוהות של הכדורגל והשינוי שעבר המועדון גם בעקבות איסור ההעברות שהוטל, אלו נזקים שיידרש זמן כדי לתקן וכי התבוסה הביתית לבווארים בשמינית גמר האלופות בהחלט סייעה לפחות בכך שהיא העבירה את השחקנים שיעור חשוב לעתיד. מחר הם כבר יצטרכו להתעשת ולחזור לעצמם, כי בפרמיירליג צ'לסי אמנם במקום הרביעי, אבל ביתרון של שלוש נקודות בלבד מיונייטד החמישית, רק ארבע נקודות מטוטנהאם ומשפילד והרשימה נמשכת – כך שהמאבק על ליגת האלופות בעונה הבאה פתוח לחלוטין.

תמי אברהם שרק עלה מהספסל בשני המשחקים האחרונים בעקבות פציעה ממנה מתקשה להתאושש, לא התאמן מאז המשחק נגד באיירן מינכן ונראה שבהרכב ימשיך פעם נוספת אוליבייה ז'ירו. בסגל ייכלל הקשר רובן לופטיס צ'יק, שעשוי לשחק לאחר שנפגע בצורה קשה בעונה שעברה וממתין להופעת בכורה העונה. למרכז ההגנה של בורנמות' צפוי לשוב ניית'ן אקה שהחמיץ את ההפסד הכואב 3:0 לברנלי בשבוע שעבר, בו היא כבר השוותה ל-1:1, אלא ששופטי המסך זיהו עבירה בצד השני של המגרש ובמקום לאשר את השער פסקו פנדל שהפך ל-0:2 בדרך להפסד הצורם. בורנמות' עם 26 נקודות בטבלה, רק שתיים מהקו האדום ועל כן גם היא לא יכולה להרשות לעצמה למעוד.


אברהם. הפציעה ממשיכה להטריד אותו (Julian Finney/Getty Images)



משחקים נוספים: ברייטון – קריסטל פאלאס (14:30), ניוקאסל – ברנלי (17:00), ווסטהאם – סאות'המפטון (17:00)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי