נגיף הקורונה יגרום לליברפול לאבד את האליפות שבדרך?

יורגן קלופ מאוכזב
יורגן קלופ מאוכזב | Justin Setterfield/Getty Images

דיווח בבריטניה טוען כי בממלכה מתכננים להקפיא את כל אירוע הספורט בחודשיים הקרובים ואם הדבר ייצא לפועל ישנן שלוש אלטרנטיבות: פשרה בין הקבוצות, ביטול העונה או משחקים ללא קהל

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

בריטניה נמצאת בפרנויה מנגיף הקורונה. כיום ישנם 19 מקרים מאושרים של חולים בווירוס, וב"טלגרף" הבריטי דווח היום (שישי) הממשלה מתכננת צעד קיצוני – הקפאת כל אירועי הספורט בחודשיים הקרובים כדי להימנע מהצטברות של כמות גדולה של אנשים באצטדיונים.

אם החוק שיוצע יתקבל, ישנם שני תרחישים אפשריים בנוגע לפרמיירליג. הראשון הוא מציאת פיתרון פשרה בין הקבוצות בנוגע לזהות האלופה, זהות היורדות, זהות העולות וכמובן החלוקה למפעלים אירופיים.

התרחיש השני, לטענת העיתון הבריטי, הוא קיצוני הרבה יותר והוא ביטול העונה, מה שאומר שהיא לא תיספר בהיסטוריה של הליגה האנגלית. אם ההחלטה השנויה במחלוקת הזו תצא לפועל היא כמובן תגרום לנזק ישיר לליברפול, שנמצאת בדרך הבטוחה לאליפות ראשונה אחרי 30 שנים שחונות, כשהיא מובילה כרגע את הטבלה בפער עצום של 22 נקודות, ואם הוא ייישאר בעינו המייטי רדס יזכו בתואר כבר בחודש מרץ.

מעניין לראות האם דבר כזה ייצא אל הפועל, כאשר אין תקדים בבריטניה להחלטה שכזו, שהתקבלה בעבר בצ'ילה. בנוסף, ישנה אפשרות שלישית בה בדומה לאיטליה, כל המשחקים יתקיימו ללא קהל. האם אנחנו בדרך לרעידת אדמה בפרמיירליג? ימים יגידו.


מוחמד סלאח מאוכזב. ליברפול תסבול בגלל החלטה חסרת תקדים? (Angel Martinez/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי