צפו בתקציר: לסטר נכנעה 1:0 לנוריץ', שער נהדר לג'מאל לואיס

שחקני נוריץ' חוגגים
שחקני נוריץ' חוגגים | LINDSEY PARNABY/AFP via Getty Images

הקבוצה של ברנדן רוג'רס רשמה משחק ליגה רביעי ברציפות ללא ניצחון ונכנעה לנועלת הטבלה, שנהנתה משער פנטסטי של המגן השמאלי. הפער של הקנריות מהקו האדום: ארבע נקודות

קבוצות: נוריץ' לסטר
(גודל טקסט)

המחזור ה-28 בפרמיירליג נפתח הערב (שישי) עם משחק בודד בין לסטר לנוריץ'. השועלים חשבו שיילך להם יותר בקלות מול נועלת הטבלה, אך דווקא הצהובים-ירוקים היו אלו שיצאו כשידם על העליונה עם 0:1 ביתי נהדר. 

בכך, הקנריות קטעו רצף של ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון, מתוכם שני הפסדים רצופים, וצימקו את הפער מאסטון וילה שנמצאת מעל הקו האדום לארבע נקודות בלבד (על אף שלווילה משחק אחד פחות). מנגד, לסטר המשיכה את התקופה הרעה עם משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון והפסד שני ברצף, אך היא עדיין בטוחה במקום השלישי. עם זאת, כדאי לא להתעורר לקראת שלבי הסיום כדי שלא תמשיך למעוד ותאבד את המקום שמוביל לליגת האלופות.

הקבוצה של ברנדן רוג'רס שלטה בחצי הראשון, הייתה טובה וניסתה להשיג את היתרון. בפתיחת החצי השני, בדקה ה-49, קלצ'י איהנאצ'ו כבש שער נהדר וכבר חשב שסוף סוף שבר את הקרח עבר הקבוצה שלו, אך הגול שלו נפסל בצדק בעזרת מערכת ה-VAR בעקבות נגיעה קלה בידו של החלוץ.

ואז, בדקה ה-70, המארחת עשתה את הבלתי ייאמן ועלתה ליתרון – שאפשר להגיד שהיה באוויר. מקס ארונס  פרץ באגף הימני והגביה עד לצד השמאלי של הרחבה, שם חיכה ג'מאל לואיס, שבבעיטה נהדרת מהאוויר אל הפינה הרחוקה כבש, הכריע את ההתמודדות והעניק לקבוצתו הרבה תקוות לקראת המשך המאבקים נגד הירידה.


איהנאצ'ו חוגג את השער שנפסל (Stephen Pond/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי