צפו בתקציר: ווטפורד הביסה 0:3 את ליברפול, שהפסידה אחרי 44 משחקים

אנדי רוברטסון, מוחמד סלאח
אנדי רוברטסון, מוחמד סלאח | Julian Finney/Getty Images

סנסציה באנגליה. אחרי 18 ניצחונות רצופים ו-44 משחקים ללא הפסד, הקבוצה של יורגן קלופ קיבלה נוקאאוט דווקא מקבוצת התחתית, שנחלצה מהקו האדום. סאר (צמד) ודיני כבשו

(גודל טקסט)

סנסציה באנגליה. אחרי 18 ניצחונות רצופים ו-44 משחקי ליגה ברציפות ללא הפסד, ליברפול נכנעה הערב (שבת) 3:0 לווטפורד בחוץ. זה קרה דווקא בערב בו הייתה יכולה לשבור את שיא הניצחונות הרצופים בכל הזמנים בפרמיירליג, אחרי שהשוותה אותו במחזור הקודם. זאת הפעם השנייה בלבד העונה שהמייטי רדס איבדו נקודות בליגה, שכן עד הערב הם ניצחו את כל המשחקים למעט ה-1:1 מול מנצ'סטר יונייטד במחזור התשיעי. כעת, ליברפול כבר לא תצליח להשוות את שיאה של ארסנל ולסיים עונה שלמה ללא הפסדים.

אחוזי ההצלחה עדיין נדירים: 94%, ומנצ'סטר סיטי תוכל לצמק את הפער בפסגה ל-19 נקודות "בלבד" אם תנצח, אך הקבוצה של יורגן קלופ פשוט התפרקה בלילה הזה, בו כל המחמאות מגיעות לווטפורד ומאמנה, ניגל פירסון. הקבוצה הקטנה עלתה בזכות הנקודות האדירות הללו למקום ה-17 והיא נחלצה מהקו האדום, כשהיא קטעה רצף של חמישה משחקי ליגה ללא ניצחון ועשתה זאת בצדק מוחלט אחרי שהקשתה על האלופה שבדרך לאורך כל המשחק.

בכדי להמחיש את העליונות של ווטפורד, שימו לב לנתון הבא: היא איימה שבע פעמים של השער של אליסון במחצית הראשונה, שנגמרה ב-0:0, בעוד ליברפול מנגד עשתה זאת רק פעם אחת (ולא מצאה את המסגרת). בסיום המשחק זה עמד על 14 ניסיונות מול שבעה בלבד. במחצית השנייה אמנם הייתה התעוררות קלה מהצד האדום, אבל המארחת פשוט הייתה נראית יותר נלהבת, עד שהגיעה ההתפוצצות בחצי השני.


שחקני ווטפורד חוגגים (JUSTIN TALLIS/AFP via Getty Images)

בדקה ה-54 הגיע ה-0:1, כאשר עבודלאייה דוקורה ניצל חולשה לא אופיינית של וירג'יל ואן דייק, גבר עליו במאבק פיזי ומסר כדור רוחב לאיסמאילה סאר, שגלגל מקרוב לרשת. שש דקות בלבד חלפו, וסאר הנפלא השלים צמד: טרוי דיני שלח כדור עומק פנטסטי, ואן דייק סגר בצורה לא מספיק טובה וסאר מצא עצמו לבד מול אליסון. הסנגלי סיפק צ'יפ גדול מעל השוער הברזילאי והכפיל את התוצאה.

חשבתם שפה זה נגמר? הערב הנוראי של הגנת ליברפול נמשך, כאשר טרנט אלכסנדר ארנולד מסר לאחור לכיוונו של אליסון, אך הוא עשה את זה בצורה כל כך גרועה ומצא דווקא את דוקורה הנפלא ברחבה. הקשר עצר את הכדור, מסר לטרוי דיני, שבנגיעה אחת כבש שער יפהפה עם צ'יפ נוסף מעל השוער, שהיה מחוץ לשערו וקבע 0:3 מוחץ. בדקה ה-82 סאר החמיץ הזדמנות גדולה להשלים שלושער, שפספס במצב של אחד על אחד מול אליסון ויכל לקבוע 0:4 בלתי נתפס.

כעת נראה כיצד ליברפול תדע להתאושש מההפסד, שכן היא אולי שכחה קצת את ההרגשה. ביום שלישי מחכה לה קרב ענק מול צ'לסי (21:35, ספורט2) במסגרת שמינית גמר הגביע האנגלי, ואסור לה לפשל, כאשר שבוע לאחר מכן היא תצטרך באנפילד להפוך את ה-1:0 שספגה מול אתלטיקו מדריד בשמינית גמר ליגת האלופות במטרה לשמור על התואר "אלופת אירופה".


מוחמד סלאח, תיירי הנרי (ספורט1)


מוחמד סלאח בהלם (JUSTIN TALLIS/AFP via Getty Images)


שחקני ווטפורד חוגגים (JUSTIN TALLIS/AFP via Getty Images)


שחקני ליברפול מאוכזבים (JUSTIN TALLIS/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי