הלם: סטארידג' הורחק עד לסיום העונה אחרי שעבר על כללי ההימורים

דניאל סטארידג'
דניאל סטארידג' | Clive Brunskill/Getty Images

אקס ליברפול וצ'לסי שוחרר מטרבזונספור וספג עונש כבד במיוחד מכיוון שסיפק לאחיו "מידע פנים" בנוגע להימור על העברה אפשרית שלו לסביליה בקיץ. בנוסף, נקנס ב-150 אלף ליש"ט

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

דניאל סטארידג' תמיד נחשב לשחקן שלא מימש את הפוטנציאל שלו ויכל להגיע הרבה יותר רחוק, אבל פציעות והחלטות לא טובות הותירו אותו במקום. למרות זאת, בעונה הקודמת הוא עוד היה חלק מהסגל של ליברפול ואפילו שותף ב-0:4 הענק על ברצלונה בחצי גמר ליגת האלופות, עד שבקיץ הוא שוחרר לאחר שסיים את חוזהו ועבר לטרבזנוספור הטורקית, מה משחק גם טוני וואקמה.

היום (שני) קבוצתו הודיעה על שחרורו מהקבוצה (בהסכמה הדדית) אחרי חצי שנה בה לבש את המדים שלה וכבש העונה שבעה שערים ב-16 הופעות בכל המסגרות. כעת גם מתברר מדוע התקבלה ההחלטה: ההתאחדות האנגלית הודיעה היום כי השחקן הושעה מכדורגל עולמי עד לחודש יוני בעקבות הפרת תקנון ההימורים שלה, כשבנוסף לכך ספג קנס בסכום גבוה במיוחד בסך 150 אלף ליש"ט.

כבר בחודש יולי השחקן בן ה-30 קיבל הרחקה לשבועיים וקנס בסך 75 אלף ליש"ט מכיוון שסיפק לאחיו "מידע פנים" על הימור בנוגע להעברתו האפשרית לסביליה, אך ההתאחדות האנגלית סברה כי ההחלטה מקלה מדי והגישה ערעור, שתוצאותיו התבררו כעת, והן תוצאות קיצוניות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי