אוהדי פומפי לעגו לטוריירה הפצוע, ארטטה: "אנחנו בדרך הנכונה לזכייה בגביע"

מיקל ארטטה
מיקל ארטטה | ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images

ארסנל העפילה לרבע הגמר לראשונה מאז 2017, הקהל המקומי שר לעבר הקשר: "תחזור הביתה באמבולנס, בן ז***". מאמנו הודה: "סובל מכאבים חזקים, לא יודעים אם זה העצם או הרצועות". על הצעירים: "היו שווים את הסיכון"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

ארסנל השיגה אתמול (שני) את הכרטיס הראשון לשלב רבע גמר הגביע האנגלי כשגברה 0:2 על פורטסמות' – משחק מספר 22 ברציפות ללא הפסד נגד היריבה הזו. התותחנים, שהצליחו להתאושש מההדחה מהליגה האירופית, שיחקו ברבע הגמר בחמש משבע העונות שקדמו אך יחזרו למעמד לראשונה מאז 2016/17, אז זכו בתואר. הבלם היווני סוקרארטיס רשם הישג יפה כשכבש שער שלישי העונה – מהבעיטה השלישית שלו למסגרת. מעבר לכך, כמובן שזה היה הערב של הצעירים.

שישה שחקני הרכב היו מתחת לגיל 20. אדי נכתיב כבש שלושה שערים בארבע ההופעות האחרונות שלו בהרכב, ורייס נילסון היה מעורב בחמישה שערים בשמונה משחקיו האחרונים ב-11 (שני שערים ושלושה בישולים). כך שזה לא מפתיע שהמאמן מיקל ארטטה היה יכול להיות שבע רצון מהצעירים ששיתף, כאשר ביצא לא פחות מתשעה שינויים בהרכב.

ארטטה אמר: "אני ממש מרוצה מהם (הצעירים). אני נהנה לעבוד עם השחקנים האלה, הגיעה להם ההזדמנויות. זה תמיד סיכון מסוים אבל הם שווים אותו. ברור שאם היינו מפסידים היו אומרים שזו החלטה שגויה. גם בדקה ה-94 הם רצו בלי הפסקה. הייתה אווירה נהדרת ופורטסמות' הקשתה. סבלנו מעט אבל לקחנו את השליטה על המשחק, יכולנו לכבוש אפילו עוד שערים. ברור שההפסד לאולימפיאקוס השפיע אבל הוא גרם לנו לרצות להוכיח עוד יותר. הצעירים חוו את המגרש הקשה הזה בו הרבה קבוצות גדולות התמוטטו".


שחקני ארסנל חוגגים. הצעירים עשו את העבודה (ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images)

הרגע העצוב מבחינת ארסנל היה הפציעה של הקשר לוקאס טוריירה שירד מהמגרש על אלונקה. אוהי פומפי הקניטו אותו: "אתה חוזר היום הביתה באמבולנס יאן בן ז***". לאחר המשחק הוא התנדנד על קביים. ארטטה אמר: "הוא סבל מכאבים חזקים, הוא כרגע במצב של סד. אני לא יודע אם זה העצם או הרצועות. בימים הקרובים נדע יותר".

התותחנים הם כמובן שיאני הזכיות במפעל (13) וארטטה מכוון רחוק: "יש עוד דרך ארוכה, אבל אנחנו בדרך הנכונה, נראה מה תהיה ההגרלה. ברור שיש קבוצות גדולות במפעל ואתה זקוק למזל ברגעים מסוימים כדי לזכות, אבל נמשיך בקו הזה, אנחנו מאוד אוהבים את המפעל".

על איינסלי מייטלנד-ניילס ששיחק רק דקה אחת: "הוא צריך לעבוד קשה מאוד ולהראות לי כל יום באימונים שהוא רוצה לשחק, שהוא רוצה את חולצת ההרכב יותר מכל אחד אחר. הוא צריך להוכיח שהוא רוצה לשחק במועדון הזה ולהילחם על מקומו".


לוקאס טוריירה. בארסנל מודאגים (ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי