רוני פוגש את מנצ'סטר יונייטד: "אוהב את הקבוצה אך בטוח שאפשר לנצח"

וויין רוני
וויין רוני | ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images

החלוץ ינסה להוליך את דרבי מליגת המשנה לסנסצייה נגד האקסית בשמינית הגמר (חמישי, 21:35, ספורט1). סולשיאר, שיחסר את ג'יימס ופוגבה, פירגן: "היה שחקן נפלא, יזכה לקבלת פנים מדהימה". וגם: עדכון על ראשפורד

(גודל טקסט)

כשהיא נמצאת בכושר טוב בליגה עם 8 נקודות מ-12 האחרונות והעפלה לשלב הבא בליגה האירופית, ורגע לפני הדרבי נגד מנצ'סטר סיטי ביום ראשון – מנצ'סטר יונייטד רוצה להעפיל לרבע גמר הגביע האנגלי כשתתארח מחר (חמישי, 21:35, ספורט1) אצל דרבי קאונטי מליגת המשנה. מדובר במשחק מלא אמוציות כאשר השדים האדומים יפגשו את וויין רוני (34) מלך שערי המועדון בכל הזמנים (253 כיבושים) ומאמן-שחקן בדרבי. 

רוני בן ה-34 כבש העונה ארבעה שערים ב-12 הופעות בקבוצה אליה הגיע בחודש ינואר. אגב, מעולם לא הבקיע נגד יונייטד כששיחק נגדה שנתיים וחצי במצטבר נגד אברטון. לקראת המשחק אמר רוני: "אני אוהב את יונייטד אבל יש לנו סיכוי לנצח ואעשה הכל כדי שנעבור. לא משנה אם ב-90 דקות, 120 דקות או פנדלים. ברור שיונייטד השתפרה בזמן האחרון. הגעתי לכאן (פרייד פארק) כשחקן יונייטד ואני יודע מה זה אומר לאוהדים ולשחקנים שהם פוגשים קבוצה כזו. זה יום גדול למועדון ואתגר גדול".

סולשיאר אמר על רוני: "לדעתי הוא לא מקבל את ההערכה לה הוא ראוי, הסטטיסטיקות שלו מדברות בעד עצמן, הוא היה שחקן פנטסטי עבור יונייטד. הוא זכה בכל כך הרבה תארים. הקהל אוהב אותו, הוא יזכה לקבלת פנים נפלאה. הוא מהווה איום ברחבה וגם מחוצה לה. כמובן שהוא רוצה להוכיח את עצמו. מאמן-שחקן? אני חושב שהוא רוצה להישאר בכדורגל כפי שרבים אוהבים. הוא גם אדם נפלא, אני בטוח שהוא ישפיע על השחקנים שלו בעתיד".


סולשיאר ורוני. שיתפו פעולה יחד (Gettyimages)

על השתלבותו של ברונו פרננדש: "אני לא מופתע מהיכולת שלו, ראינו את המנהיגות שלו ומה שהוא יכול לעשות על המגרש. דיברנו עם אנשים שהכירו אותו. כמובן שיש שחקנים שלוקח להם חצי שנה להשתלב. הוא דוחף את כולם קדימה עם ההילה שלו וזה מה שהיינו צריכים".

ברמה המקצועית, דניאל ג'יימס וארון וואן-ביסאקה הפצועים יחמיצו את המשחק וכך גם פול פוגבה. לא ברור האם סרחיו רומרו ששיחק ב-12 מ-16 משחקי הגביע של יונייטד העונה, יפתח בהרכב על חשבון דויד דה חאה שנמצא בכושר רע, אך המאמן אולה גונאר סולשיאר שיבח אותו: "הוא עשה את העבודה כששיחק.

מעבר לכך אוהדי יונייטד קיבלו בשורות טובות. מרקוס ראשפורד, מלך שערי הקבוצה העונה (19 כיבושים ב-31 הופעות) נפצע כזכור באמצע ינואר ומאז לא שיחק. ההערכות אמרו כי סיים את העונה. סולשיאר חשף כי החלוץ הגביר את קצב ההחלמה שלו ואולי ישוב לשחק עוד בסוף חודש אפריל.

מרקוס ראשפורד. יחזור בחודש אפריל? (PAUL ELLIS/AFP via Getty Images)

"הוא רוצה לחזור לשחק כמה שיותר מהר, כמו כל אחד, ברור שהוא חשוב לנו. אם זה אומר שהוא ישחק באפריל זה פנטסטי. אם זה יקח יותר זמן אז זה מה שיהיה. נפעל בהיגיון כי אנחנו צריכים את ראשפורד לעוד הרבה שנים כאן. הוא עדיין לא מתאמן איתנו אבל עובד קשה בחדר כושר ובבריכה, הבדיקות מעודדות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי