שוער מנצ'סטר יונייטד הורחק לשישה משחקים כי נשך שחקן יריב

קיירן אוהרה
קיירן אוהרה | Pete Norton/Getty Images

מחווה ללואיס סוארס? קיירן אוהרה שמושאל לבורטון אלביון ושייך לשדים האדומים גם חטף קנס של 2,500 ליש"ט בעקבות אחת ההרחקות המשונות של העונה, במהלך משחק בליגה האנגלית השלישית

(גודל טקסט)

אחד השחקנים שחוטפים את כמות הביקורות הגבוהה ביותר במנצ'סטר יונייטד העונה, הוא השוער הספרדי דויד דה חאה, שלא מצליח לשמור על יציבות ואף במחזור האחרון נגד אברטון ספג את אחד השערים המביכים של העונה. עם זאת, הסיפור הביזארי של השבוע שייך לשוער אחר של השדים האדומים.

מדובר בקיירן אוהרה, שוער אירי בן ה-22 אשר מושאל לבורטון אלביון מהליגה האנגלית השלישית ואמש (שישי) הודיעה ההתאחדות האנגלית שהוא מורחק לשישה משחקים וקיבל קנס של 2,500 ליש"ט כי נשך שחקן יריב, במהלך התיקו 1:1 נגד פיטרבורו.

מההתאחדות האנגלית נמסר: "שוער בורטון אלביון, הכחיש את התנהגותו בדקה ה-44, אולם לאחר מכן תועדה ההוכחה ונמצא כי אכן עשה זאת. וועדת המשמעת החליטה להשעות את קיירן אוהרה לשישה משחקים ולהטיל עליו קנס של 2,500 ליש"ט".

אוהרה נחשב לאחד משוערי העתיד של הכדורגל האירי ואף ערך העונה שתי הופעות בנבחרת הבוגרת במשחקי הידידות נגד בולגריה וניו זילנד. אך ספק אם אחרי המקרה הזה, הוא ישוב בזמן הקרוב לנבחרת של מיק מקארתי, או יחזור לסגל לשדים האדומים בתום העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי