ראשון בספורט1: יונייטד תארח את סיטי לדרבי הגדול של מנצ'סטר

פפ גווארדיולה, אולה גונאר סולשיאר
פפ גווארדיולה, אולה גונאר סולשיאר | Dan Mullan/Getty Images

השדים האדומים ינסו לרשום משחק עשירי ללא הפסד מול היריבה הגדולה (18:15). מגווייר בספק, סולשיאר: "אני מקווה שעד המשחק הוא יתאושש". גווארדיולה: "זה יהיה כמו משחק גמר". בנוסף: צ'לסי נגד אברטון (15:50)

(גודל טקסט)

לאחר המשחקים של ליברפול, ארסנל וטוטנהאם, המחזור ה-29 בליגה האנגלית ימשיך מחר (ראשון) עם שני מפגשים מרתקים – מנצ'סטר יונייטד תארח את יריבתה העירונית מנצ'סטר סיטי לדרבי הלוהט של צפון אנגליה, כשבנוסף צ'לסי ופרנק למפארד יארחו את אברטון וקרלו אנצ'לוטי לקרב מסקרן על הקווים.

מנצ'סטר יונייטד – מנצ'סטר סיטי (18:15, שידור ישיר בספורט1)
הדרבי של העיר מנצ'סטר חוזר במהדורתו הרביעית העונה, כשהפעם המפגש צפוי להיות משמעותי מאוד לכל צד, משום שהעונה באנגליה נמצאת בישורת האחרונה שלה והלחץ מתחיל לדבר. מצד אחד, השדים האדומים מגיעים למשחק כשהם רחוקים שלוש נקודות בלבד מהכניסה ל"טופ-4" ומאוד רוצים לנצח במאבק על המקום לליגת האלופות העונה. מנגד, הסיטיזנס רוצים לסיים במקום השני, כשהם מגיעים להתמודדות מעודדים מאוד לאחר הניצחון הגדול על ריאל מדריד בליגת האלופות והזכייה בגביע הליגה.

למרות שיונייטד נמצאת ברצף של תשעה משחקים ללא הפסד, אלה גונאר סולשיאר עשוי להסתדר ללא שלושה שחקנים חשובים, דניאל ג'יימס, ארון ואן-ביסאקה, ובמיוחד הקפטן הארי מגווייר, שנפגע בקרסולו במהלך אימון הקבוצה. "אני מקווה שהם יתאוששו עד ליום המשחק, כי כרגע הם עדיין לא מתאמנים איתנו" אמר המאמן הנורבגי. לפי התקשורת האנגלית, הצוות המקצועי של האדומים מתכנן לבצע מבחן כשירות לשחקנים על סף שריקת הפתיחה.


מגווייר. הקפטן של מנצ'סטר יונייטד בספק לדרבי (Dean Mouhtaropoulos/Getty Images)

מנגד, סיטי תעלה לכר הדשא באולד טראפורד, בו היא ניצחה 1:3 מוקדם יותר במסגרת חצי גמר גביע הליגה. פפ גווארדיולה סיפר לפני המשחק את דעתו על משחק הדרבי: "הוא תמיד נהדר. יש לי כבוד גדול למנצ'סטר יונייטד. לפי המשחקים האחרונים שלה, שראיתי שהיא קבוצה אגרסיבית מאוד והניצחונות שלה הגיעו בצדק. אנחנו נצטרך להיות טובים כי זה משחק גמר מבחינתנו, ממש כמו הגומלין נגד ריאל מדריד".

צ'לסי – אברטון (15:50, שידור ישיר בספורט1)
למפארד ניצח לפני שני מחזורים את ז'וזה מוריניו, ובמשחק הקרוב יפגוש פעם נוספת את אחד ממאמניו מהקריירה המפוארת שלו, כאשר אנצ'לוטי האיטלקי ואברטון יגיעו לסטמפורד ברידג'. כזכור, במהלך הסיבוב הראשון של הליגה זה היה המשחק שהוציא את הקבוצה מהעיר ליברפול לדרך חדשה, לאחר שגברה 1:3 על הבלוז תחת המאמן הזמני דין פרגוסון, במשחק ששם קץ לרצף הפסדים שלילי. מאז הרבה מאוד עבר על אברטון, שהצליחה לברוח מהתחתית הבוערת וממוקמת במקום ה-12.

מבחינתה של צ'לסי היא יודעת שהיא חייבת עכשיו כל נקודה כדי לשמור על המקום המוביל לליגת האלופות בסיום העונה, לאחר שסיימה ב-2:2 בשבוע שעבר נגד בורנמות'. מבחינת שחקני הסגל, ללמפארד צפוי אתגר גדול לאחר שוויליאן נמצא בספק להתמודדות, זאת בעקבות פציעה קלה שספג בניצחון הגדול על ליברפול בגביע האנגלי. מי שכן עשוי לקבל דקות הוא בילי גילמור הצעיר, שהרשים נגד החבורה של יורגן קלופ. ג'ורג'יניו האיטלקי ייעדר בעקבות כרטיסים צהובים שצבר.


למפארד ואנצ'לוטי. שיתפו פעולה בעבר, מחר יהיו יריבים (IAN KINGTON/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי