צפו: 0:1 לארסנל על ווסטהאם, 1:1 לטוטנהאם מול ברנלי

אלכסנדר לקאזט
אלכסנדר לקאזט | IAN KINGTON/AFP via Getty Images

התותחנים התאוששו מההדחה מאירופה בזכות שער מאוחר של החלוץ הצרפתי, שהבטיח ניצחון ליגה שלישי רצוף. ניצחונות מינימליים לשפילד ולפאלאס, וולבס סיימה ב-0:0 מול ברייטון ופספסה הזדמנות להיצמד לצ'לסי

קבוצות: ווסטהאם ארסנל
(גודל טקסט)

אחרי שליברפול חזרה למסלול הניצחונות עם 1:2 ביתי על בורנמות', חמישה משחקים נוספים התקיימו אחר הצהריים (שבת) בליגה האנגלית. ארסנל, שהודחה על ידי אולימפיאקוס מהליגה האירופית בבושת פנים באמצע השבוע, התאוששה מעט עם ניצחון על ווסטהאם. שפילד השיגה 0:1 על נוריץ' וקריסטל פאלאס גברה בתוצאה דומה על ווטפורד, בעוד וולבס לא הצליחה להכניע את ברייטון וניוקאסל הפסידה לסאות'המפטון. מאוחר יותר, אירחה ברנלי את טוטנהאם למשחק שהסתיים ב-1:1.

ארסנל – ווטסהאם 0:1
העונה של התותחנים למעשה נגמרה סופית עם ההדחה מהליגה האירופית והמטרה היחידה שעוד בהישג יד היא הכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה. קבוצתו של מיקל ארטטה השיגה שלוש נקודות חשובות בדרך לשם, עם ניצחון שלישי ברציפות שהשאיר אותה במרחק מחש נקודות מצ'לסי הרביעית, שתשחק מחר נגד אברטון. אלכסנדר לקאזט כבש את שער הניצחון בדקה ה-80, אחרי שמסוט אוזיל ניצל בלבול בהגנת הפטישים ובישל בנגיחה לצרפתי ששלח פנימה מקרוב. ווסטהאם רשמה הפסד רביעי בששת המחזורים האחרונים והיא מדורגת במקום ה-16, כשהיא עדיין רחוקה מהבטחת ההישארות בפרמיירליג.

שפילד יונייטד – נוריץ' 0:1
החבורה של כריס וויילדר רשמה ניצחון שלישי בארבעת המשחקים האחרונים ושמרה על המקום השישי, בנוסף להשוואת מאזן הנקודות שלה לזה של וולבס החמישית. בילי שארפ כבש את שער הניצחון בדקה ה-36, הקנריות שקועים במקום האחרון.

וולבס – ברייטון 0:0 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
ניצחון היה מציב את ה"זאבים" בשוויון עם צ'לסי, אך הקבוצה של נונו אספיריטו סנטו לא הצליחה להמשיך את רצף שני הניצחונות עמו הגיעה למחזור הנוכחי ועלולה לרדת מספר מקומות בטבלה, בהתאם לתוצאות של טוטנהאם ומנצ'סטר יונייטד. האורחת סגרה מחזור תשיעי ברציפות ללא ניצחון בליגה ועדיין מסובכת במאבקי התחתית.

ברנלי – טוטנהאם 1:1 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
טוטנהאם התארחה אצל ברנלי לקרב מרכז הטבלה בפרמיירליג שהסתיים ללא הכרעה. כריס ווד העלה את ברנלי ליתרון 0:1 כבר בדקה ה-13, דלה עלי השווה בפנדל מדויק בדקה ה-50. טוטנהאם עצרה רצף של שני הפסדים והיא במקום השמיני בטבלה, ברנלי רשמה תיקו שני ברציפות ונשארה במקום העשירי.

תוצאות נוספות

קריסטל פאלאס – ווטפורד 0:1
סאות'המפטון – ניוקאסל 1:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי