באנגליה לא השתכנעו מהניצחון: "ביכולת הזו ליברפול תודח מליגת האלופות"

מוחמד סלאח, סאדיו מאנה, רוברטו פירמינו
מוחמד סלאח, סאדיו מאנה, רוברטו פירמינו | GEOFF CADDICK/AFP via Getty Images

למרות הניצחון של אלופת אירופה וקטיעת רצף ההפסדים, בממלכה הבהירו: "מלבד 10 דקות טובות, הקבוצה נראתה אותו דבר - חסרת השארה, רדומה ושאננה". קלופ על התקרית עם הקוון: "לא הייתי צריך לעשות את זה"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ליברפול שמה אתמול (שבת) מאחוריה את רצף ההפסדים שרשמה לאחרונה, עם 1:2 קשה מאוד באנפילד בורנמות'. ה"דובדבנים" היו אלה שעלו ראשונים על לוח התוצאות בזכות שער מפתיע של קאלום ווילסון בדקה התשיעית, אך שערים של מוחמד סלאח (25) וסאדיו מאנה (33) במהלך המחצית הראשונה קבעו מהפך והבטיחו למרסיסייד את הניצחון, אשר קירב אותם עוד יותר להבטחת האליפות, כשכעת החבורה באדום צריכה שלושה ניצחונות בלבד כדי לזכות בפרמיירליג.

בתקשורת האנגלית לא התרשמו מהניצחון, שכן הושג בעקבות עשר דקות נהדרות של אלופת אירופה, אך בשאר המשחק היא נראתה הרבה פחות טוב. "מלבד הדקות הטובות במהלך המחצית הראשונה, ליברפול שיחקה בדיוק כמו במשחקים האחרונים בהן הפסידה – חסרת השראה, רדומה ולעתים גם שאננה. היא כמובן קבעה העונה ציפיות לא מציאותיות, אבל בקרוב מאוד היא תצטרך לשחק ככה בכל מגרש. ברביעי הקרוב היא תפגוש את אתלטיקו מדריד למשחק הגומלין, וביכולת הזו היא לא תוכל להמשיך ולשחק בליגת האלופות" נכתב בממלכה.

לאחר השער שקבע מהפך במשחק, אירוע לא ברור התרחש ליד הספסל של ליברפול, כאשר המאמן יורגן קלופ חגג את היתרון בצורה מתגרה מאוד מול קוון המשחק. עניין זה היה המשך ישיר לשער היתרון של בורנומת', שהושג לאחר עבירה של ווילסון על הבלם ג'ו גומז. "לדעתי, ווילסון ביצע עבירה במאת האחוזים לפני השער שכבש. צוות השיפוט פשוט לא רעה" אמר קלופ לאחר המשחק. "עשיתי את זה ואני מודה. כשאני חושב על זה עכשיו, לא הייתי עושה את זה אם הייתי יכול לבחור. אבל זה מה שקרה".

מי שזכה לשבחים גדולים הוא ג'יימס מילנר, שעלה בהרכב של ליברפול כמגן שמאלי על חשבונו של אנדי רוברטסון, ובמהלך הדקה ה-61 הציל שער בטוח מקו השער, מה שאפשר לאדומים להמשיך כל הדרך לניצחון. "מילנר הוא גיבור. הוא הציל את היום. למרות כל הכוכבים שנמצאים בסגל הזה, בן ה-34 ממשיך להראות שהוא שווה בדיוק כמו כולם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי