ז'ירו: "עשיתי הכל כדי לעזוב בינואר, אבל צ'לסי לא שחררה אותי"

אוליבייה ז'ירו
אוליבייה ז'ירו | Shaun Botterill/Getty Images

אחרי שכבש ב-0:4 של אברטון, החלוץ הצרפתי סיפר על ההצעות בחלון העברות: "אינטר, לאציו וטוטנהאם היו בעניין, אבל במועדון לא מצאו לי מחליף" וההזדמנות הנוספת מלמפארד: "הבטיח שאקבל הזדמנות ועמד במילה שלו"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

אוליבייה ז'ירו כבר היה רגל וחצי מחוץ צ'לסי בחודש ינואר לאחר שהפך לשחקן שולי בסגל של פרנק למפארד ולא קיבל דקת משחק במשך חודשיים. אך הצרפתי לבסוף סיים את חלון העברות במדי הבלוז והיום (ראשון) גמל למאמנו עם שער שני העונה בניצחון 0:4 על אברטון.

לאחר המשחק מול הטופיס, סיפר אוליבייה ז'ירו על התחושות שעברו עליו בחודשים האחרונים וההצעות מאיטליה ואנגליה: "אם להיות כן, אפילו אני ראיתי את עצמי עובר למועדון אחר, עברתי חצי שנה מאוד קשה. בגלל זה ניסיתי לעזוב בחודש ינואר ועשיתי הכל כדי שזה יקרה, אך בסופו של דבר צ'לסי לא רצתה לשחרר אותי, בגלל שהיא לא מצאה לי מחליף".

"המועדון שהכי רצה אותי היה אינטר. לאחר מכן גם לאציו הייתה בעניין ולבסוף גם טוטנהאם. זו כבר לא הייתה שאלה של לאן אעזוב, אלא אם בכלל אוכל לעזוב. לא היה שום דבר בסופו של דבר, הייתי תקוע".


"רציתי לעזוב את צ'לסי בינואר". אוליבייה ז'ירו (Mike Hewitt/Getty Images)

הצרפתי המשיך: "ידעתי שבכל מקרה אסור לי להתחיל שביתה בצ'לסי או להרוס את חדר ההלבשה. קודם כל כי זה לא מתאים לאופי שלי, אבל גם ידעתי שיש לי סיכוי שאשאר בקבוצה ולכן נשארתי מקצוען גם ברגעים הקשים. המאמן הבטיח לי שאקבל יותר הזדמנויות ועמד במילה שלו. אני ניצלתי את ההזדמנות שלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי