ברנרדו: "הפסד לא מתקבל על הדעת", גווארדיולה: "לא מסכים איתו"

פפ גווארדיולה, ניקולאס אוטמנדי
פפ גווארדיולה, ניקולאס אוטמנדי | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

מנצ'סטר סיטי הפסידה 2:0 בדרבי למנצ'סטר יונייטד והפורטוגלי התלונן התנצל, המנג'ר שלו הגיב במפתיע: "שיחקנו טוב, הוא לא היה מספיק אגרסיבי". וגם: הטעויות של אדרסון ופציעות אגוארו ודה בריינה

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

זמן קצר לאחר שמנצ'סטר סיטי הפסידה בפעם השנייה העונה בליגה למנצ'סטר יונייטד ובסך הכל בפעם השלישית בארבעה מפגשים, התייצב מול המיקרופונים באולד טראפורד הקשר ברנרדו סילבה ולא חשש לומר: "זה היה משחק רע שלנו, הפסד שלא מתקבל על הדעת". מי שלא אהב את זה כלל היה המנג'ר שלו, פפ גווארדיולה, שניסה מצדו להרגיע את הרוחות.

ללא קווין דה בריינה הפצוע בכתף ועם מספר שינויים בהרכב שבהחלט העלו תהיות, ניסה פפ גווארדיולה להסביר כיצד נכנע 2:0 ואפשר לאולה גונאר סולשיאר להפוך למנג'ר הראשון של יונייטד שמשלים דאבל על סיטי וצ'לסי באותה עונה מאז 1960/1961: "הפסד שלא מתקבל על הדעת? אני בכלל לא מסכים עם ברנרדו. שיחקנו טוב במשך 90 דקות, בחצי הראשון היינו צריכים להיות יותר אגרסיביים ליד השער. אילקאי (גונדואן) וברנרדו לא היו אגרסיביים מספיק, אבל זה השתפר בחצי השני".

אם יש דבר שגווארדיולה כנראה כן מסכים עליו עם הפורטוגלי, הוא שסיטי למעשה קופחה. השער הראשון של יונייטד הגיע ממצב נייח, אז ברונו פרננדש תפס את ההגנה לא מוכנה והקפיץ לאנטוני מרסיאל, שגם ניצל טעות של השוער אדרסון שאליה עוד נגיע בהמשך, אבל בהילוכים החוזרים ניתן היה לראות שעבירה של גונדואן כלל לא הייתה – מכיוון שה-VAR לא רשאי לסייע אם לא מדובר בעבירה של כרטיס אדום או כזו שנעשתה בתוך הרחבה, יונייטד זכתה לכדור החופשי שהפך לשער היתרון.

"מהמיקום שלי במגרש, זה היה ברור לחלוטין שלא הייתה עבירה", אמר הפורטוגלי, "אבל קבוצה כמונו לא יכולה להפסיד כל כך הרבה משחקים ונצטרך לבדוק מה אנחנו עושים לא בסדר ולתקן את הטעויות הרבות".


אדרסון (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)

באשר לאדרסון, שהיה לו חלק מאוד מרכזי בשני השערים שספגה הסיטיזנס, גווארדיולה סירב להפנות אצבע מאשימה ואמר: "הוא שוער אדיר ופעם הבאה הוא יהיה טוב יותר. הוא גם עצר כדור או שניים, דברים כאלה יכולים לקרות לפעמים". ב"מנצ'סטר איבנינג ניוז" טענו שלא פחות אשם מאדרסון ביכולת הרעה בהגנה זהו הבלם ניקולס אוטמנדי, שלטענתם אף ניצל מפנדל אחרי שהשופט התעלם מהכשלה שלו על פרד – ועוד הברזילאי קיבל צהוב על התחזות שלא הייתה. השניים קיבלו את הציון 3.

בקבוצה יעקבו ביממה הקרובה אחר מצב ברכו של סרחיו אגוארו, שנפגע ברגלו הימנית והוחלף כעבור 59 דקות. הוא נצפה יושב על הספסל עם קרח על הברך וייתכן שגם בשל כך יעלה ביום רביעי במשחק ההשלמה נגד ארסנל גבריאל ז'סוס. על דה בריינה אמר גווארדיולה שהוא מתאושש מהפציעה בכתפו ומרגיש טוב יותר, אולם גם רמז שהבלגי עשוי לזכות למנוחה גם באמצע השבוע כדי שיגיע בשיא הכשירות למשחק מול ריאל מדריד בשבוע הבא: "הוא עדיין לא במאת האחוזים ואנחנו לא ניקח שום סיכון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי