ליברפול חוששת מחגיגות אליפות ללא קהל, ברשת צוחקים עליה

שחקני ליברפול
שחקני ליברפול | JUSTIN TALLIS/AFP via Getty Images

אוהדי האדומים חרדים מהאפשרות שהמשחק בו יובטח התואר לראשונה מזה 30 שנה ייערך בדלתיים סגורות בגלל הקורונה: "זה הפחד הכי גדול שלנו". הצייצנים כבר לועגים: "אשתין על עצמי אם זה יקרה"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

30 שנה מחכה ליברפול לחגוג זכייה בפרמיירליג, אך נדמה שהחרדות עקב התפשטות הקורונה מאיימות לקלקל לה את הרגע. המייטי רדס רחוקים שני ניצחונות בלבד מהבטחת התואר ואולי יוכלו לזכות בו כבר בעוד שבוע אם יגברו על היריבה העירונית אברטון ומנצ'סטר סיטי תפסיד במשחק המקביל, אבל הבעיה הגדולה היא שחגיגות האליפות עלולות להיערך ללא קהל לאור איום הקורונה, שבגללו הפרמיירליג עשויה להחליט על קיום המשחקים הבאים בדלתיים סגורות.

"זכייה באליפות בדלתיים סגורות זה הפחד הכי גדול שלנו, זה מה שאמרו כל האוהדים שדיברתי איתם", כך צוטט באחד האתרים ג'ו בלוט, ראש ארגון האוהדים על שם ביל שאנקלי. "זה רגע היסטורי שכולם רוצים להיות שם כשהוא קורה ואחרי המתנה כל כך ארוכה ועונה כזו מדהימה, זה יהיה עצוב מאוד אם יקרה מצב כזה".

בינתיים, השמחה לאיד כבר מתפשטת ברשת החברתית בקרב אוהדי הקבוצות האחרות. "אני אשתין על עצמי אם ליברפול תיקח את התואר בדלתיים סגורות", צייץ אחד הגולשים. אחר כתב: "כמה משעשע זה יהיה אם ביום שליברפול תבטיח את התואר, היא תיאלץ לשחק ללא קהל. מספר האנשים שיהיו שם כדי לחזות בתוצר 30 שנים של מאמץ – 5". גולשים נוספים אף ייחלו לכך שגם המשחק של אלופת אירופה נגד אתלטיקו מדריד, ביום רביעי הקרוב, ייערך ללא נוכחות אוהדים.

האדומים ייאלצו לחכות להחלטות ראשי הפרמיירליג יחד עם גורמי הממשל הבריטי, אך יש גם מי שלא מתייחס לסיטואציה: ב"ליברפול אקו" דווח כי מחירי המלונות בעיר לסוף השבוע שבו המרסיסייד יוכלו לחגוג אליפות (יארחו את קריסטל פאלאס באנפילד ביום שבת ה-21/3) נסקו לסכומים הגבוהים פי שלושה מהרגיל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי