צפו: צמדים לווארדי ולבארנס ב-0:4 של לסטר על אסטון וילה

ג'יימי וארדי
ג'יימי וארדי | Michael Regan/Getty Images

השועלים ניצחו לראשונה אחרי ארבעה מחזורים, מלך שערי הפרמיירליג הגיע ל-99 כיבושים במפעל ו-19 העונה. הלונדונים פספסו הזדמנות לעלות למקום ה-16

קבוצות: לסטר
(גודל טקסט)

המחזור ה-29 בפרמיירליג ננעל הלילה (שני) עם המשחק בין לסטר לאסטון וילה, שבו השועלים ניצחו לראשונה אחרי ארבעה מחזורים עם 0:4 מוחץ על הלונדונים. קבוצתו של ברנדן רוג'רס שמרה על פער חמש הנקודות מצ'לסי הרביעית בטבלה, בעוד האורחת, שנחלה הפסד רביעי רצוף, פספסה הזדמנות לעלות מעל לקו האדום ונותרה במקום הלפני אחרון.

הארווי בארנס פתח את הסכר בדקה ה-40, אחרי שניצל יציאה הזויה של פפה ריינה כדי לעקוף אותו ולגלגל פנימה. התוצאה המינימלית נשמרה עד הדקה ה-63, שבה ג'יימי וארדי כבש מהנקודה הלבנה אחרי שבלם האורחת טיירון מינגס נגע בידו ברחבה. עוד 12 דקות חלפו ו-וארדי כבר השלים צמד, כשפרץ באגף שמאל וניסיון מסירה שלו נחסם על ידי גילברט, אבל החלוץ השתלט על הריבאונד ובעט לרשת. מלך שערי הפרמיירליג העלה את מאזנו ל-19 שערים העונה והגיע ל-99 גולים בפרמיירליג בקריירה. בארנס השלים צמד משלו חמש דקות לסיום, אחרי שניצל כדור רוחב שטוח ומדויק של מארק אולברייטון מצד ימין.

לסטר תנסה להמשיך במומנטום ולעשות צעד נוסף לעבר השגת הכרטיס לליגת האלופות בסיום העונה, כשתתארח במחזור הבא אצל קבוצת תחתית נוספת, ווטפורד שלא מזמן הפתיעה את ליברפול (שבת, ישיר בספורט1 ב-14:20). אסטון וילה תנסה לצאת מהאזור המסוכן של הטבלה במשחק ביתי לא פשוט נגד צ'לסי.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי