דיווח באנגליה: יונייטד מוכנה לשלם 70 מיליון ליש"ט עבור גריליש

ג'ק גריליש
ג'ק גריליש | Stu Forster / Staff

לפי ה'מירור', השדים האדומים מייעדים לאנגלי בן ה-24 תפקיד מרכזי בהרכב לצידו של ברונו פרננדש ומוכנים לשלם לו פי שלושה משכרו הנוכחי באסטון וילה

(גודל טקסט)

לפי דיווח שפורסם הבוקר (שלישי) ב'מירור', מנצ'סטר יונייטד מבינה כי היא תצטרך להכניס את היד עמוק לכיס ומוכנה לשלם לאסטון וילה לא פחות מ-70 מיליון ליש"ט עבור ג'ק גריליש בן ה-24, לו שבעה שערים ושישה בישולים העונה בפרמיירליג. לפי אותו פרסום, המנג'ר אולה גונאר סולשיאר מייעד לאנגלי בן ה-24 תפקיד מרכזי בהרכב לצידו של ברונו פרננדש שהצטרף בחודש ינואר האחרון ושינה לחלוטין את המומנטום של הקבוצה.

למרות שהיו לו לא מעט מחזרות, גריליש הוכיח נאמנות כשסירב לעזוב במהלך חודש ינואר האחרון וטען שברצונו לסייע לאסטון וילה, קבוצת נעוריו, לשרוד בפרמיירליג. אולם נראה כי בקיץ, על אחת כמה וכמה אם וילה – שניצבת במקום ה-19 – תרד לצ'מפיונשיפ, הוא יתקשה לסרב להצעות מפתות כמו זו ממנצ'סטר יונייטד, שמוכנה לשלם לו 180 אלף ליש"ט לשבוע בחוזה ארוך טווח, פי שלושה משכרו הנוכחי.

גריליש עצמו, לו חוזה עד 2023 בשורות וילה ללא סעיף יציאה, התייחס לאחרונה לדיבורים על עתידו: "השמועות על יונייטד? זה נחמד שמדברים עליך בצורה חיובית, מי לא אוהב את זה? אבל אם להיות כנה, אני מנסה לא להתייחס לזה. כשפרצתי בגיל 19 זה קרה לי, הייתי נכנס לאינטרנט לקרוא על עצמי ולא יכולתי להאמין. הייתי כל הזמן בעיתונים. כשהייתי טוב אמרו שאני הדבר הגדול הבא, וכשדבר אחד השתבש ירדו עליי. זה נחמד לקרוא את זה, אבל אני לא נותן לזה להגיע אליי יותר מדי, כי אני יודע על בשרי כמה מהר זה יכול להשתנות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי