שחקני ארסנל נכנסו לבידוד, המשחק נגד מנצ'סטר סיטי נדחה

פייר אמריק אובמיאנג, יוסף אל עראבי
פייר אמריק אובמיאנג, יוסף אל עראבי | Mike Hewitt/Getty Images

בעלי אולימפיאקוס הודיע כי חלה בקורונה 13 ימים לאחר שנפגש עם שחקני התותחנים וראשי הפרמיירליג נאלצו לדחות את המפגש. אופ"א הכריחה את וולבס לצאת ליוון, שחקני אולימפיאקוס נבדקו ולא אובחנו חולים

(גודל טקסט)

הליגה האנגלית היא הליגה האחרונה מבין הבכירות ובכלל אחת הבודדות באירופה שעדיין לא נקטה בצעדים משמעותיים בעקבות התפשטות נגיף הקורונה. נכון, כבר בשבוע שעבר הורו ראשי הליגה על איסור לחיצות ידיים וסיפקו הבהרות בכל הנוגע לשלל אמצעי זהירות, אך המשחקים עד כה התקיימו כסדרם, ללא מגבלות קהל וללא החשש שיהיה עליהם לקיים משחקים בדלתיים סגורות.

הלילה (בין שלישי לרביעי הכל השתנה). אחרי שאתמול הודיע אוונגלוס מרינאקיס, בעלי אולימפיאקוס ונוטינגהאם פורסט, כי חלה בקורונה, ראשי הפרמיירליג נאלצו להודיע על דחיית המשחק שתוכנן להערב בין ארסנל למנצ'סטר סיטי. מתברר כי מרינאקיס לא רק היה במשחק בו אולימפיאקוס הדיחה בלונדון את ארסנל מהליגה האירופית לפני 13 ימים, היה זה כמובן משחק הגומלין, אלא גם שוחח עם מספר שחקני ארסנל.

לכן, מספר שחקנים של התותחנים נכנסו לבידוד קצר כי כבר מחר ימלאו שבועיים ליום פגישתם, אבל גם גורל המשחק שתוכנן לשבת נגד ברייטון לא ברור, על אף שנכון לכתיבת שורות אלה מסתמן שייערך. יתרה מכך, מכיוון שמרינאקיס הוא גם בעלי נוטינגהאם פורסט המתמודדת על העפלה לפרמיירליג, ייתכנו גם נקיטת צעדים בליגת המשנה.


הודחו נגד אולימפיאקוס וכעת גם ישהו בבידוד (Julian Finney/Getty Images)

קבוצה אנגלית נוספת שמעורבת בכל הסיפור בעל כורחה היא וולבס, שאמורה לפגוש מחר את אולימפיאקוס בליגה האירופית. על פי הדיווחים, הזאבים ביקשו רשמית לדחות את המשחק ולאפשר להם שלא להגיע ליוון, אולם עד כה אופ"א עומדת על שלה שיש לקיים את המפגש כמתוכנן. ביוון פורסם שמרינאקיס לא נכח לאחרונה, אך כל שחקני אולימפיאקוס נבדקו בכל אופן ולא אובחנו ביניהם חולים לפי הודעת המועדון. 

מאמן וולבס, נונו אספריטו סנטו, טען עוד לפני דחיית הבקשה שהוגשה: "אם נצטרך להגיע ליוון, נעשה זאת – אבל לא כי אנחנו מסכימים, אנחנו לא שמחים מכך. אני לא מסכים שצריך לשחק כדורגל ללא קהל, כי כל הכוונה של כדורגל היא לבדר. אם קהל לא יכול להגיע, אז מה הטעם? מה שקורה כעת גדול יותר מכדורגל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי