שלושה שחקני לסטר נשלחו לבידוד, גם בנג'מין מנדי ממנצ'סטר סיטי

בנג'מין מנדי
בנג'מין מנדי | Gettyimages

אחרי שאחד מהשחקנים הראה תסמינים בתחילת השבוע ונשלח לבידוד, שניים נוספים מסגל השועלים גילו סימני הידבקות ונשלחו לבידוד, כמו גם כל הסגל. במקביל, מגן מנצ'סטר סיטי ממתין לתוצאות והתבקש להישאר בביתו

(גודל טקסט)

נגיף הקורונה ממשיך להטריד את העולם, ואחרי שפורסם הבוקר ב"טלגרף" הבריטי על כך ששלושה שחקנים מקבוצת פרמיירליג הראו תסמינים של הידבקות בווירוס, המנג'ר ברנדן רוג'רס אישר שמדובר בשלושה משחקני לסטר שנשלחו לביתם לאור החשש. בנוסף, שחקן נוסף שממתין בקוצר רוח לתוצאות הבדיקה, בתקווה שיהיו שליליות, הוא מגן מנצ'סטר סיטי, הצרפתי בנג'מין מנדי.

לסטר ממשיכה להיערך כרגיל למשחק בשבת נגד ווטפורד, אולם כל שחקני הסגל, גם אלו שלא נשלחו לביתם, נבדקו ועד מחר (שישי) יתקבלו התוצאות. על פי הדיווח עוד טרם דברי רוג'רס, שחקן אחד הראה לראשונה תסמינים כבר בתחילת השבוע והוצב מיד בבידוד. נראה היה שמצבו משתפר, אך לאחר מכן שני שחקנים נוספים כאמור החלו לגלות תסמינים ונשלחו לביתם.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אישר רוג'רס: "יש לנו מספר שחקנים שהראו תסמינים של נגיף הקורונה ופעלנו לפי ההנחיות ונקטנו באמצעי הזהירות הנדרש, כך שהם הורחקו מהסגל. משחק הכדורגל נועד עבור השחקנים והאוהדים ואם אחד מהם לא נמצא איתנו, זה לא אותו הדבר". אם תוצאות הבדיקה יהיו חיוביות, המשחק של לסטר בסוף השבוע הקרוב יתבטל מן הסתם, אך בעיקר יוביל ללחץ אדיר על ההתאחדות להשהות את משחקי הליגה, דבר בו כרגע לא מעוניינים, אלא מעדיפים לקיים משחקים ללא קהל, אך צריך להגיד את האמת – השהיית הליגות נראית בלתי נמנעת.

לכך מצטרף סיפור נוסף בשעות הערב המאוחרות של יום חמישי, כאשר "הסאן" חשף כי מגן מנצ'סטר סיטי ונבחרת צרפת, בנג'מין מנדי, נחשף לאדם שעל פי החשש חולה קורונה והתבקש להישאר בבידוד ביתי עד אשר יתקבלו התוצאות של אחד מבני משפחתו, שנכח בבית של השחקן, סבל מקשיי נשימה ונלקח לבדיקה.

האירוע התרחש הבוקר ודובר המועדון אישר את הפרטים, מבלי לחשוף את שמו של השחקן שעל פי החשש נחשף לנושא הנגיף: "אנו מאשרים שקרוב משפחה של אחד משחקני הקבוצה נלקח לבית חולים עם סימפטומים של קורונה. הוא עבר סדרת בדיקות, אחת מהן לאבחון קורונה, ועד אז השחקן נשלח לבידוד כאמצעי זהירות". התוצאות גם במקרה שלו צפויות להתקבל במהלך יום שישי.


גווארדיולה ומנדי. קרוב משפחה של המגן חלה? (PAUL ELLIS/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי